کنسرت دخت پری وار برای چهارمین بار تمدید شد
نویسنده خبر : Amir Hasan Keynejad

کنسرت دخت پری وار برای چهارمین بار تمدید شد

Amir Hasan Keynejad 18 ژوئن 2016 0 نظر
کد خبر : 765625
بازدید : 18
3 پسند
خلاصه خبر : کنسرت “دخت پری وار” علیرضا قربانی و مهیار علیزاده، برای چهارمین مرتبه در شب ۱۸ تیر ماه ساعت ۲۱:۳۰ تمدید شد. علیرضا قربانی در روزهای ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خرداد با علاقه مندانش در تالار وحدت و در قالب کنسرت “دخت پری وار” دیدار کرد...
متن خبر :

 

کنسرت دخت پری وار برای چهارمین بار تمدید شد :

 

کنسرت “دخت پری وار” علیرضا قربانی و مهیار علیزاده، برای چهارمین مرتبه در شب ۱۸ تیر ماه ساعت ۲۱:۳۰ تمدید شد. علیرضا قربانی در روزهای ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خرداد با علاقه مندانش در تالار وحدت و در قالب کنسرت “دخت پری وار” دیدار کرد.

استقبال از کنسرت “دخت پری وار” علیرضا قربانی و مهیار علیزاده به اندازه ای بود که این اجرا در سومین مرتبه خود هم برای ۲۸ خرداد در دو نوبت ۱۸:۰۰ و ۲۲:۰۰ تمدید شد.

علیرضا قربانی و سامان صمیمی پس از پایان شب پنجم کنسرت «دخت‌ پری‌وار» عازم کشور «سوئیس» شدند.

این دو هنرمند قرار است در فستیوال «لنزبورگاید» در شهر «زوریخ» روی صحنه بروند. فستیوالی که در آن، گروه‌های موسیقی کلاسیک و فولک از نقاط مختلف دنیا حضور دارند.

در دعوتنامه‌ای که از سوی «روت زنگر» – مدیر فستیوال لنزبورگاید – برای علیرضا قربانی، سامان صمیمی و میلاد محمدی ارسال شده، از آن‌ها با لفظ «سه موزیسین شگفت‌انگیز جمهوی اسلامی ایران» یاد شده است. قربانی، صمیمی و گروه آن‌ها ۱۴ ماه ژوئن برابر با ۲۵ خردادماه برنامه‌ی خود را اجرا خواهند کرد.

علیرضا قربانی سپس به ایران بازمی‌گردد تا آخرین شب کنسرت «دخت پری‌وار» در ماه خرداد را روی صحنه ببرد و برای چهارمین تمدید این برنامه آماده شود. چندی پیش، این کنسرت برای روز ۱۸ تیرماه تمدید و فروش بلیت آن آغاز شد.

فستیوال موسیقی «لنزبورگاید» یکی از معتبرترین فستیوال‌های اروپا است که در آن، گروه‌های مختلفی از آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا شرکت می‌کنند. علیرضا قربانی و سامان صمیمی هم همراه آنسامبل ایرانی و با قطعات آلبوم «سودایی» در «لنزبورگاید» روی صحنه خواهند رفت.

علیرضا قربانی و مهیار علیزاده در چهارمین دور تمدید کنسرت دخت پری وار، در شب ۱۸ تیر ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌روند…

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها