گوش شیطان کر ، دکلمه های پیمان طالبی منتشر می شود
نویسنده خبر : Amir Hasan Keynejad

گوش شیطان کر ، دکلمه های پیمان طالبی منتشر می شود

Amir Hasan Keynejad 5 جولای 2016 0 نظر
کد خبر : 769398
بازدید : 72
3 پسند
خلاصه خبر : پیمان طالبی از شاعران جوان از انتشار البوم دکلمه هایش در هفته جاری خبر داد ...
متن خبر :

 

گوش شیطان کر ، دکلمه های پیمان طالبی منتشر می شود !

 

پیمان طالبی از شاعران جوان از انتشار البوم دکلمه هایش در هفته جاری خبر داد

 

پیمان طالبی از جمله شاعران جوان کشورمان است که مجموعه شعر «ناحماسه» از او تاکنون روانه بازار کتاب شده است. چاپ اول این مجموعه بهار 94 منتشر شد و در فاصله چندماه به چاپ دوم رسید. این شاعر جوان در این باره می گوید : با توجه به استقبال از این کتاب و پیشنهادهای تعدادی از صاحب نظران، به این فکر افتادیم تا نسخه صوتی این مجموعه را نیز منتشر کنیم

 

البوم صوتی گوش شیطان کر، نسخه صوتی کتاب ناحماسه است که شامل دکلمه 28 غزل این کتاب با صدای شاعر است. این البوم به همت موسسه هنر و ادبیات هلال و با اهنگسازی محسن جلیلی تولید شده است. پیمان طالبی مولف این البوم در خصوص زمان انتشار “گوش شیطان کر” گفت : پیش فروش البوم همزمان با عید سعید فطر و از طریق سایت بیپ تیونز به ادرس beeptunes.com صورت می گیرد. همچنین به فاصله چند روز نسخه Dvdالبوم نیز منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است عزیزانی که مایل به تهیه Dvd این مجموعه هستند می توانند طی هفته آینده، از طریق تماس با دفتر موسسه هلال با شماره های 88932766 ـ 88932767 اقدام به خرید این مجموعه نمایند .

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها