در آستانه کنسرت یکم مرداد سینا حجازی در تهران عنوان شد
نویسنده خبر : Amir Hasan Keynejad

در آستانه کنسرت یکم مرداد سینا حجازی در تهران عنوان شد

Amir Hasan Keynejad 5 جولای 2016 0 نظر
کد خبر : 769469
بازدید : 22
2 پسند
خلاصه خبر : خواننده آلبوم «رویا» که قرار است در تاریخ یکم مرداد در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود ، درباره جزئیات این اجرا و طراحی جالب پوستر کنسرتش توضیحاتی ارائه داد ...
متن خبر :

 

در آستانه کنسرت یکم مرداد سینا حجازی در تهران عنوان شد :
« فیش تو گلدون » ممنوع
خواننده آلبوم «رویا» که قرار است در تاریخ یکم مرداد در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود، درباره جزئیات این اجرا و طراحی جالب پوستر کنسرتش توضیحاتی ارائه داد. سینا حجازی درباره طراحی پوستر کنسرتش که در فضای مجازی هم مورد توجه قرار گرفته ، در  ادامه گفتگو سینا حجازی گفت : به علت همزمان بودن کنسرت با یکم مرداد ماه و اینکه «شیر» سمبل ماه مرداد است، با بزرگمهر حسین‌پور اقدام به طراحی پوستری با المانی از شیر و نگاهی به پوستر فیلم شیرشاه کردیم. تخصص ما این است که درمورد چیزهایی که تخصص نداریم زیاد اظهارنظر کنیم! ولی در این مورد من کاملاً به بزرگمهر اعتماد کرده و بدون هیچ تغییری پوستر طراحی شده توسط بزرگمهر ارائه شد.
حجازی درباره جزئیات کنسرت یکم مرداد در تهران نیز توضیح داد : در این اجرا به جز کارهای قبلی برای چند قطعه جدید درحال تمرین هستیم و این بار با ارکستری جوان‌تر، پویاتر و باانگیزه‌تر روی صحنه خواهیم رفت او افزود : در این کنسرت قطعات دیدی داری، لیلی، باریدم، بارون و … را با دیگر آثاری که برخی از آنها سوپرایزهای کنسرت ما است، اجرا خواهیم کرد.
خواننده تیتراژ «مسیر انحرافی» درباره اجرای زنده در سایر شهرهای کشور نیز گفت : برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرا در شهرهای دیگر انجام شده که بزودی اعلام می کنیم و در سایر شهرهای کشور نیز به اجرای برنامه خواهیم پرداخت
«وحید بقراط پور» صدابردار استودیو فراز تهران -که تعداد زیادی از ارکسترهای تهران در آن استودیو تمرین می‌کنند- درباره سینا حجازی و گروهش اغتقاد دارد : تنها گروهی که بدون لپ تاپ و هیچ پلیری وارد سالن می‌شود، گروه سینا حجازی است که با ۱۱نفر نوازنده و ۳ نفر کرال (گروه کر) تمرین می‌کنند. سینا از جمله افرادی است که به واقع اعتقاد دارد «فیش تو گلدون» ممنوع! و برای مخاطبی که به کنسرتش می‌آید، احترام قائل است
سینا حجازی سال گذشته و پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود «رویا» دو بار در تهران به اجرای زنده پرداخت. کنسرت‌های این خواننده با استقبال دوستدارانش رو به رو شد و این در حالی است که او در ماه‌های گذشته به مرور با انتشار تک قطعات جدیدش عمدتاً با موضوعات  اجتماعی، بیش از پیش مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته است. آثار سینا حجازی در سبک «رگه» تولید و منتشر می‌شوند و فضای موسیقی و تنظیم آثارش به شکلی است که معمولاً انرژی مثبت به سمت مخاطبش روانه می‌کند.
«کارلوس کروش» مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران چندی پیش از علاقه‌اش به سینا حجازی سخن گفت و رسانه‌های ورزشی هم نوشتند که در اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران، گاهی اوقات ترانه‌های سینا حجازی پخش می‌شود .
 .
سینا حجازی فرزند صدرالدین حجازی یکی از بازیگران پیشکسوت ایرانی است. حجازی تاکنون بیش از ۳۰ ترانه منتشر کرده است .

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها