مهرزاد خواجه امیری روی صحنه می‌رود در تالار اندیشه
نویسنده خبر : Amir Hasan Keynejad

مهرزاد خواجه امیری روی صحنه می‌رود در تالار اندیشه

Amir Hasan Keynejad 7 آگوست 2016 0 نظر
کد خبر : 773662
بازدید : 26
2 پسند
خلاصه خبر : مهرزاد خواجه امیری موزیسین جوان و باتجربه کشور ، ۵ شهریورماه در تالار اندیشه روی صحنه می‌رود و به اجرای آثاری از موزیسین‌های بزرگ دنیا می‌پردازد ...
متن خبر :

 

مهرزاد خواجه امیری موزیسین جوان و باتجربه کشور ، ۵ شهریورماه در تالار اندیشه روی صحنه می‌رود و به اجرای آثاری از موزیسین‌های بزرگ دنیا می‌پردازد .

 

مهرزاد خواجه امیری که آلبوم‌های موفق با کلام و بی‌کلام خود در سبک‌های پاپ و نیو ایج  و موسیقى جهانى ( New Age & World Music ) را به بازار موسیقى عرضه کرده است ، پس اجراى موفق خود در برج آزادى که با استقبال فراوان علاقه‌مندان در دو سانس تمدید شد ، این بار در تالار اندیشه تهران به دیدار هواداران خود خواهد رفت

 

این موزیسین جوان و درعین‌حال باسابقه ، قصد دارد ، پنجم شهریورماه ، تنظیم‌های جدیدى از ساخته‌های یانى ، سکرت گاردن ، ساخته‌های بی‌کلام خود ، ازجمله قطعه کومیتیس که چندى بیش کاندیداى دریافت جایزه به‌عنوان برترین آهنگ سبک نیو ایج در جهان شده است و … را به رهبرى آرمین تاجبخش و به همراه ارکستر ۵٠ نفره ى خود به روى صحنه ببرد .

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها