امید غفاریان خرم: «یه روز آفتابی» قصه‌ی اکثر آدم‌های این شهر است
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : امید غفاریان خرم را همه به‌عنوان نوازنده پیانو و عضوی از گروه زند می‌شناسند، شاید کمتر کسی بداند که او به ساز گیتار فلامینکو و گیتار الکتریک تسلط دارد و سبک موردعلاقه‌اش راک و کانتری است...
متن خبر :

 

با انتشار نخستین قطعه رسمی عنوان شد؛
امید غفاریان خرم: «یه روز آفتابی» قصه‌ی اکثر آدم‌های این شهر است

امید غفاریان خرم را همه به‌عنوان نوازنده پیانو و عضوی از گروه زند می‌شناسند، شاید کمتر کسی بداند که او به ساز گیتار فلامینکو و گیتار الکتریک تسلط دارد و سبک موردعلاقه‌اش راک و کانتری است.
غفاریان خرم پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی نخستین قطعه رسمی خود را در سبک سافت راک با عنوان «یه روز آفتابی» منتشر کرد که این قطعه می‌تواند برای تمامی آدم‌ها انرژی مثبت باشد و امید به آینده دهد چراکه موسیقی روبه‌جلو و انرژی بخشی را دارد.
این موزیسین در مورد حال و هوای اولین قطعه منتشرشده خود گفت: «این کار در سبک سافت راک یا به‌نوعی کانتری است که البته شخصاً نگاه کانتری به آن ندارم. از طرفی در کارهایم به موزیکالیته توجه به خصوصی دارم و بااینکه ترانه کارهایم را نیز خودم می‌نویسم اما تمرکز بیشتری بر روی موسیقی دارم و به‌نوعی آهنگسازی در مرحله اول برایم قرار دارد و ترانه هم باوجود اهمیتش در اولویت دوم من است.»
وی ادامه داد: «هدف من از آهنگسازی ساخت کارهای روبه‌جلو است تا بتوانم انرژی مثبت را به مخاطب القا کنم چراکه اکثر آهنگسازی‌ها در فضاهای پاپ، راک، تلفیقی و … بار منفی و ناامیدی دارد که خیلی موردپسند بنده نیست. شخصاً دوست دارم موسیقی مثبت و روبه‌جلو باشد که کار «یه روز آفتابی» از این قاعده مستثنی نیست.»
غفاریان خرم همچنین در مورد ترانه‌ی نخستین کار مستقل خود گفت: «این ترانه قصه‌ی اکثر آدم‌هایی است که در این شهر زندگی می‌کنند و درگیر گرفتاری و مشکل شدند و همه به دنبال این هستند که از سریع‌ترین راه به هدفی که حتی ممکن است نداشته باشند دست پیدا کنند. به نظر من هر انسانی افسانه‌ی شخصی دارد و باید بداند برای چه چیزی متولدشده است و می‌خواهد چه‌کاری انجام دهد.»
این خواننده و موزیسین در پایان به انتشار قطعه‌ای دیگر در همین سبک و سیاق اشاره کرد و مخاطبان موسیقی در ادامه قطعات بیشتری از وی خواهند شنید.

 

دانلود آهنگ یه روز آفتابی با صدای امید غفاریان خرم

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها