ايمان نامى “كيش” را خواند
نویسنده خبر : Admin

ايمان نامى “كيش” را خواند

Admin 28 آگوست 2016 0 نظر
کد خبر : 778026
بازدید : 46
1 پسند
خلاصه خبر : ايمان نامى خواننده اى از جزيره كيش كه صداى توانايى هم دارد؛ آهنگى را براى جزيره زيباى كيش، با نام "كيش" اجرا و منتشر كرد...
متن خبر :

 

ايمان نامى خواننده اى از جزيره كيش كه صداى توانايى هم دارد؛ آهنگى را براى جزيره زيباى كيش، با نام “كيش” اجرا و منتشر كرد.
در قطعه “كيش” از حال و هواى جنوب و جزيره به خوبى بهره گرفته شده است. استفاده از ساز جنوبى و اصيل نى امبان در اين قطعه حال و هواى اين اثر را خاص تر كرده است كه “مهدى عماد” نوازنده نى امبان در اين قطعه هم اصالت جنوبى دارد.
شعر و موسيقى اين اثر با وسواس خاص و نظرسنجى از كيشوندان و ساكنين جزيره انتخاب شده است. موسيقى هوشمندانه ى “شاهين تيك” از ديگر شاخصه هاى خوب اين قطعه مى باشد. به گفته ى ايمان نامى كه پيش ازين با ترانه و مديريت هنرى “مه شاد عرب” و موسيقى “پدرام كشتكار” قطعه ى “اين يه رازه” را روانه ى بازار كرده بود؛ هدف از توليد اثر “كيش” اجرا و انتشار آن در راديو و تلويزيون جزيره و اجراهاى موسيقى مى باشد. در حال حاضر اين اثر در حال پخش از صدا و سيماى جزيره كيش و تيتراژ برنامه “شب هاى جزيره” است.

 

دانلود آهنگ کیش با صدای ایمان نامی

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها