هزارصدا در ارسباران برگزار می شود
نویسنده خبر : Admin

هزارصدا در ارسباران برگزار می شود

Admin 29 آگوست 2016 0 نظر
کد خبر : 778424
بازدید : 42
1 پسند
خلاصه خبر : هشتمین برنامه سال 95 هزار صدا ساعت 18 چهارشنبه 10 شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود...
متن خبر :

 

چهارشنبه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود
هزارصدا با داوری صالح عظیمی، داود آزاد و اسماعیل امینی

+آوازخوانی علیرضافریدون‌پور با نوازندگی مهتدی، رسولی و رودباری

هشتمین برنامه سال 95 هزار صدا ساعت 18 چهارشنبه 10 شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنامه که چهارمین سری از برنامه‌های بخش سنتی این مسابقه موسیقایی‌ست، استاد کریم صالح‌عظیمی در جایگاه داوری آواز، داود آزاد در جایگاه داوری آهنگسازی و نوازندگی و دکتر اسماعیل امینی در جایگاه داوری شعر و ترانه به نقد و بررسی آثار گروه‌های شرکت‌کننده خواهند پرداخت و در نهایت گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.

در این برنامه و به عنوان گروه مهمان، علیرضا فریدون‌پور با همراهی تار علی رسولی، ویولن مهران مهتدی و تمبک سعید رودباری، آوازخوانی خواهد کرد.

همچنین این برنامه هم مطابق با همه برنامه‌های دیگر هزارصدا، میان‌برنامه‌هایی از قبیل معرفی آلبوم و پخش فیلم‌هایی مرتبط با برنامه خواهد داشت.

هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی‌ست که هر ماه دوبار، یک بار برای موسیقی سنتی ایرانی و یک بار برای موسیقی پاپ برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن با آرش نصیری‌ست. همچنین بنابر اعلام نصیری، برنامه بعدی هزارصدا در بخش موسیقی پاپ، عصر روز چهارشنبه 31 شهریور برگزار می‌شود.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها