دزدی خواننده ی لس آنجلسی از کیارش حسن زاده
نویسنده خبر : Admin

دزدی خواننده ی لس آنجلسی از کیارش حسن زاده

Admin 3 سپتامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 779742
بازدید : 74
1 پسند
خلاصه خبر : در این روزگار همه جور سرقتی را می توان مشاهده کرد ؛ دزدی از خانه مردم گرفته تا سرقت هنری...
متن خبر :

 

″ قضاوت با شماست! ″

در این روزگار همه جور سرقتی را می توان مشاهده کرد ؛ دزدی از خانه مردم گرفته تا سرقت هنری!
حال مهتاب رخصتی ″ شاعر و ترانه سرا ″ و نیز کیارش حسن زاده ″ خواننده و آهنگساز ″ از سرقت هنری یکی از آثار مشترکشان پرده بر می دارند!
مهتاب رخصتی، بانوی ترانه سرا که به مدت 15 سال است که با خوانندگان و آهنگسازها همکاری کرده است ، سال 1383 ترانه «بهترین ترانه» را در اختیار کیارش حسن زاده قرار داد و قطعه ″ بهترین ترانه ″ بعنوان ششمین تــــرک از آلبومی تحت عنوان ″ یه خاطره ″ با آهنگسازی حسن زاده و تنظیم ″ شاهین خسرو آبادی ″ در سال 1385وارد بازار شد.
در همان اوایلی که این آلبوم منتشر شده بود ، صاحبان این اثر متوجه شدند که خواننده ای لس آنجلسی به نام ″ بردیا ″ ، این کار را در قالب یک موزیک ویدیو منتشر کرده است و نیز تمام زحمات عوامل این کار را نادیده گرفته و همه چیز را به سود خودش تمام کرده است.
با وقوعَ این اتفاق ، رخصتی تصمیم گرفت با پیگیری از کمپانی مورد نظر که انتشار دهنده این آلبوم بوده است ، به دنبال آن خواننده بگردد و البته کیارش
حسن زاده بعد از یک سری رایزنی با چند کمپانی خارجی از آنان خواست تا این خواننده را پیدا کنند و پس از گذشت مدتی از انتشار این اثر تقلبی ، این خواننده با حسن زاده و رخصتی تماس می گیرد و اظهار پشیمانی می کند !
حسن زاده در این مورد می گوید : « او خیلی در مورد خود و خانواده اش تعریف کرد و گفت من نمیدانستم این کار متعلق به کیست! یک سری از دوستان هم گفتند به نام خودت بزن ؛ و نهایتا به این مبحث رسید که آبروی من را نبرید! »
مهتاب رخصتی در این مورد گفت در این مقطع فشار عصبی زیادی به ما یعنی صاحبان اصلی این اثر وارد شده بود ؛ زیرا آن فرد همه چیز آهنگ را به نام خودش زده بود و در شبکه های ماهواره ای هم به عنوان مهمان برنامه حضور پیدا می کرد و دروغ می گفت! جالب بود ایشان خاطره دروغی در مورد سرودن و آهنگسازی این ترانه نیز می گفت !
کیارش حسن زاده اینگونه ادامه داد : « بنده کمی پیش از انتشار آلبوم یه خاطره قطعه “بهترین ترانه” را به صورت ویدئو کلیپ در ماهواره پخش کرده بودم و مورد استقبال شنوندگان قرار گرفته بود و که ناگهان همکاری با شبکه های ماهواره ای قدغن شد و بنده هم ناگزیر به ارشاد تعهد عدم پخش دادم و سریع جلوی پخش انرا از ماهواره ها گرفتم .
اکنون پس از گذشت ده سال دوباره این خواننده ″ بردیا ″ نام ، با ترانه سرای این قطعه تماس گرفته و در پیامی به او گفته است که قرار است این ترانه در قالب یک ریمیکس وارد بازار کنم.
او همچنین این گونه بیان کرده است که هیچ خواننده ای این کار را نمی کند ولی او می خواهد نام ″ مهتاب رخصتی ″ را به عنوان ترانه سرا در کارش قید کند!
این در حالی است که رخصتی ، مؤلف این کار بوده و بقول خودش کار این آقا از ابتدا اشتباه بوده و باز هم می خواهد این اشتباه را تکرار کند.
نکته جالب توجه هم این است که این خواننده یه کلمه از ترانه را اشتباه خوانده بود و معنی آن بیت با این اشتباه کاملا عوض شده بود.
حسن زاده در این خصوص هم توضیح داد که هنوز از نظر قانونی اقدامی انجام نداده اند چون این فرد خارج از کشور بوده است!
مهتاب رخصتی این گونه می گوید : « داوری و قضاوت این کار را به شما می سپاریم! سرقت هنری به جز اینکه می تواند در کل کار زشتی باشد از نظر اخلاقی هم به آن هنرمند خیلی ضربه می زند! »
حسن زاده نیز در پایان این طور می گوید : « آقای بردیا ، با این کار ها هیچ کسی به جایی نرسیده که شما برسی! همه در هنر به دنبال محبوبیت هستند نه معروفیت!
هنوز هم گاهگداری با وجود برگزاری کنسرت و اجراهای زیاد و خواندن آهنگ بهترین ترانه مجبور به توضیح در مورد این مسئله هستم! صاحب امتیاز این اثر از همان ابتدا هم شرکت ″ آوای مهر ″ بوده است. »

بد نیست به این موضوع توجه کنیم که دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست!

قضاوت با شماست
ویدئو مربوطه را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها