طی فراخوان آکادمی میثم مروستی؛ به «مستى سلامت مي كند» بپیوندید
نویسنده خبر : Admin

طی فراخوان آکادمی میثم مروستی؛ به «مستى سلامت مي كند» بپیوندید

Admin 12 سپتامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 782422
بازدید : 42
1 پسند
خلاصه خبر : آكادمى موسيقى ميثم مروستى به مناسبت هشتم مهرماه سالروز جهانى مولانا جلال الدين محمد،فراخوان برگزار مى كند...
متن خبر :

 

طی فراخوان آکادمی میثم مروستی؛
به «مستى سلامت مي كند» بپیوندید

آكادمى موسيقى ميثم مروستى به مناسبت هشتم مهرماه سالروز جهانى مولانا جلال الدين محمد،فراخوان برگزار مى كند

«مستى سلامت مي كند» با عنوان بزرگترين فراخوانِ موسيقايى ايران براى نخستين باربرگزار خمی شود.
این فراخوان در جهت گراميداشت سالروز جهانى مولانا جلال الدين محمد؛ شاعر و عارف بزرگ ايران؛ و بازتاب جهانىِ تعلق اين شاعر و عارف بى همتاى ايرانى به تمامى مردم هنرپرور ايران، از سوى آكادمى موسيقى ميثم مروستى و با همكارى گروه موسيقى مينياتور از تاريخ ١٨ شهريور ماه لغايت ٣١ شهريور ماه خواهد بود.

در اين فراخوان، «دود عود» اثر ماندگار زنده نام استاد پرويز مشكاتيان آهنگساز برجسته ايران با هـمراهى صداى جاودان استاد محمدرضا شجريان خسرو آواز ايران، بر روى غزل زيباى مولانا جلال الدين محمد به صورت با كلام و بى كلام و با تنظيم مجدد ميثم مروستى به همراه خط ملودى سازها، در اختيار عموم قرار گرفته است.

علاقه مندان و دوستداران فرهنگ و هنر مى توانند با ارسال ويديوى اجراى خوانندگى و يا نوازندگى خود بر روى اين اثر ماندگار، در اين فراخوان شركت كرده و به جمع دوستداران و هواداران مولانا جلال الدين؛ شاعر و عارف بزرگ ايران زمين؛ بپيوندند.

هفتاد نفر از برگزيدگان در اين فراخوان كه از سوى اعضاى گروه داوری انتخاب خواهند شد، مى توانند به طور رايگان در كنسرت گروه مينياتور كه در روز هشتم مهرماه به هـمين مناسبت در سالن حافظ فرهـنگسراى نياوران برگزار خواهد شد، حضور بهـم رسانند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت آکادمی موسيقى ميثم مروستى و يا كانال تلگرام نقاره خونه مراجعه کنید:

www.Namm.ir

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها