اشوان برای اولین بار روی صحنه رفت
نویسنده خبر : شقایق ناموری

اشوان برای اولین بار روی صحنه رفت

شقایق ناموری 19 سپتامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 783785
بازدید : 66
6141 پسند
خلاصه خبر : سرانجام پس از پنج سال "اشوان" خواننده ی جوان موسیقی پاپ ۲۴ و ۲۷ شهریور ماه به اجرای زنده پرداخت و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی طی ۴ سانس میزبان دوستداران این خواننده بود...
متن خبر :

 

سرانجام پس از پنج سال “اشوان” خواننده ی جوان موسیقی پاپ ۲۴ و ۲۷ شهریور ماه به اجرای زنده پرداخت و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی طی ۴ سانس میزبان دوستداران این خواننده بود.

_با توجه به اینکه اشوان و گروهش نخستین اجرای زنده را تجربه می کردند اما هماهنگی گروه،تسلط بر روی حرکات و برقراری ارتباط خوب با مخاطب نکته ای است که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت‌.

_۱۴ قطعه در این شب نواخته و خوانده شد.
از قطعات خاطره انگیز برای حالِ خوش هواداران تا قطعاتی از آلبوم جدید برای بالا بردن هیجانشان.

_شاید همیشه اینطور به نظر برسد که برگزاری کنسرت پیش از آنکه خواننده،آلبومی را در اختیار داشته باشد،اتفاق خوشایند و جالب توجهی نیست.
زیرا ممکن است ارتباط مخاطب را با اثر کم کند و همچنین تمامی اجراهای زنده حتی در بهترین حالت برگزاری،ضعیف تر به نظر می رسند.
-اما می توان نگاه دیگری هم به این موضوع داشت.
اینکه هواداران برای شنیدن آهنگ جدید و همینطور تماشای نخستین اجرای زنده خواننده ی محبوبشان اشتیاق بیشتری از خود نشان بدهند.

_”اشوان” هم مانند دیگر خوانندگانی که اولین بار به روی صحنه می روند استرس عجیبی داشت که کاملاً مشهود بود و از سوی حاضرین احساس می شد.
-اما ‘نحوه ی چیدمان قطعات’ ، ‘سبک ریتمیک’ و همچنین ‘تنظیمات خوب و دقیق’ این آثار باعث می شد اشوان،اعضای گروه و تمامی مخاطبان شب خوبی را پشت سر بگذارند.

_شاید بتوان گفت “اشوان” یکی از خوش شانس ترین خوانندگانی بود که در سالن میلاد به اجرا پرداخت.
زیرا سیستم صوتی به خوبی عمل می کرد.
البته کاستی هایی نیز وجود داشت که به دلیل اولین اجرا و اولین تجربه کمرنگ دیده می شود.

_از مهمانان این دو شب می توان به “شهاب رمضان”،”مجید فرهبد”،”صابر ابر”،”پوریا حیدری”،”امیرعباس گلاب” و همچنین “مهدی جهانی و علیشمس” اشاره کرد.

_از حواشي ديگر اين برنامه ميتوان به تمديد اين برنامه در ٤ مهر ماه اشاره كرد كه به دليل استقبال كم نظير مخاطبان از اين كنسرت صورت گرفت،همچنين اعلام شد كه آلبوم اول اشوان پس از ماه هاي محرم و صفر وارد بازار موسيقي كشور خواهد شد.

_در نهایت می توان سطح اجرای زنده ی اشوان را در گروه اجراهای متوسط و شاید رو به خوب این روزهای موسیقی قرار داد.

_این کنسرت به همت موسسه ی ‘آوای دوران’ و تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار گردید.‌

 

عکاس : درسا اسدی و پریا رشید قلم

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها