شهاب صادقی و بهترین های راک جهان
نویسنده خبر : امیرحسین احمدی

شهاب صادقی و بهترین های راک جهان

امیرحسین احمدی 23 سپتامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 784521
بازدید : 60
5986 پسند
خلاصه خبر : شهاب صادقی و گروهش را بی شک میتوان یکی از پدیده های موسیقی راک حال و حاضر کشور دانست.او در کنسرت هایی که تا به حال به روی صحنه برده نشان داده که موسیقی راک را به خوبی میشناسد...
متن خبر :

 

شهاب صادقی و بهترین های راک جهان

شهاب صادقی و گروهش را بی شک میتوان یکی از پدیده های موسیقی راک حال و حاضر کشور دانست.او در کنسرت هایی که تا به حال به روی صحنه برده نشان داده که موسیقی راک را به خوبی میشناسد و حرف های زیادی در این عرصه برای گفتن دارد.گروهی جوان اما حرفه ای و اجرایی با تمام المان های یک اجرای درجه یک.
جدیدترین کنسرت گروه شهاب صادقی روز ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه در برج آزادی روی صحنه رفت.در این کنسرت قطعات زیبایی برای اجرا انتخاب شده بود.لیست قطعات این برنامه تلفیقی از قطعات ساخته خود گروه و مجموعه قطعاتی از بزرگان موسیقی راک جهان بود که به زیبایی هرچه تمامتر و چاشنی های مختص گروه شهاب صادقی به گوش مخاطب رسید.
یکی از نکاتی که در این اجرا جا دارد به آن اشاره شود،اکت و حرکات در اجرای این گروه بود.با توجه که سبک موسیقی این گروه راک و گاها هارد راک است این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که موسیقی را به زیبایی به قلب مخاطب انتقال می دهد.نکته ای شاید این روزها به ندرت در موسیی کشور شاهد آن هستیم و اکثریت اجراها با محتوای موسیقی تناسب چندانی ندارد.

اعضای گروه شهاب صادقی در این کنسرت را شهاب صادقی (لید گیتار)،کوروش زراندوز (ریتم گیتار)،محمدرضا دلاوری (بِیس گیتار)وآریا اسدی (درامز) تشکیل میداند.

اما در ایان برنامه شهاب صادقی اعلام کرد که این اجرا،آخرین اجرای گروه به صورت اینسترومنتال می باشد و از اجراهای آینده موسیقی شهاب صادقی را به صورت خواننده محور و با سبک بسیار متفاوتی خواهیم شنید.

 

عکاس : درسا اسدی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها