فرشاد حسامی : هم اکنون چند قطعه موسیقی را در دست تولید دارم
نویسنده خبر : Admin

فرشاد حسامی : هم اکنون چند قطعه موسیقی را در دست تولید دارم

Admin 24 نوامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 796652
بازدید : 38
0 پسند
خلاصه خبر : تنظیم کننده آلبوم موسیقی "ترافیک" : قطعه های تولیدی من، تکرار موسیقی هایی که این روزها می شنویم، نیست و از این جهت، شاید با ذائقه عمومی مردم تفاوت داشته باشد...
متن خبر :

 

تنظیم کننده آلبوم موسیقی “ترافیک” : قطعه های تولیدی من، تکرار موسیقی هایی که این روزها می شنویم، نیست و از این جهت، شاید با ذائقه عمومی مردم تفاوت داشته باشد.
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: آهنگسازی و تنظیم مجموعه قطعه هایم را خودم انجام داده ام و در زمینه کلام و ترانه، از آرمان تابان و علی بحرینی استفاده کرده ام.
حسامی اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر بتوانم قطعات تولید شده ام را در قالب یک آلبوم منتشر کنم و بعد از آن به برگزاری کنسرت بپردازم.

وی توضیح داد: الگوبرداری مدام بیشتر خواننده ها در روند تولید آثارشان به دلیل ترس از تجربه کردن در فضاهای جدید موسیقی ست. چرا که ممکن است مخاطبانشان با فضاهای جدید ارتباط برقرار نکنند. البته دلیل دیگر هم عدم سواد و تجربه کافی در شناخت سبک های مختلف است.

این تنظیم کننده همچنین گفت: متاسفانه موزیک های تولید شده امروز در مارکت موسیقی ایران کپی از کارهای موفق و موقت ایرانی است. هیچ نوآوری در کارها مشاهده نمی شود. البته استثنا هم وجود دارد مثل گروه آکرووایا که کارهای بسیار زیبا و تازه ای در دست انتشار دارد.

این آهنگساز عرصه موسیقی پاپ همچنین یادآو رشد: با توجه به وسواسی که دارم، ممکن است جمع کردن اعضای گروهم و انتخاب یک سالن با کیفیت، کمی زمان ببرد اما مطمئن هستم کنسرتم را با کیفیت بسیار بالایی برگزار می کنم.
وی همچنین گفت: بنده کارهایی را برای خوانندگان مختلف تولید کرده ام که با استقبال خوبی ازجانب مخاطبان رو به رو شده است و به همین جهت به راحتی می دانم چه نوع اثری مورد استقبال قرار می گیرد اما نمی خواهم کارهای تکراری انجام دهم بلکه هدفم، انجام دادن کاری جدید است و اینکه اثری تولید شود که الگوبرداری در آن وجود نداشته باشد.
این خواننده عرصه موسیقی پاپ تصریح کرد: الگوبرداری مدام بیشتر خواننده ها در روند تولید آثارشان به دلیل ترس از این است که شاید نتوانند کسب درآمد کنند درحالی که بنده مدت ها است که به عنوان تنظیم کننده در بازار موسیقی مشغول فعالیت هستم و از کسب نکردن درآمد در این بازار، واهمه ای ندارم.
وی خاطرنشان کرد: با درنظر گرفتن آلبوم‌هایی که از بازیگران تولید شده به جرأت می توانم بگویم تنها فردی هستم که در آلبوم اشکان خطیبی شیوه ای از موسیقی و تنظیم را ارائه دادم که هیچ ضعفی در خلال آن دیده نشد و با اجرای  موسیقی نمایش در روزهای آخر اسفند، این نکته به اثبات رسید که مخاطبان، اشکان خطیبی را به عنوان یک خواننده قبول کرده اند.

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها