حامد همایون در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می رود
نویسنده خبر : Admin

حامد همایون در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می رود

Admin 28 نوامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 797697
بازدید : 76
1 پسند
خلاصه خبر : «اولین کنسرت «حامد همایون» در جشنواره موسیقی فجر برگزار خواهد شد...
متن خبر :

 

«محسن رجب‌پور» و شرکت «ترانه شرقی» پس از ماه صفر، روزهای پرکاری را پیش‌رو دارند. این تهیه‌کننده سرشناس موسیقی کشور این روزها در حال برنامه‌ریزی انتشار تک‌آهنگ‌های جدید خوانندگان شرکت ترانه شرقی است. از سوی دیگر انتشار آلبوم و برگزاری اولین کنسرت «حامد همایون» یکی دیگر از اهداف این شرکت محسوب می‌شود. خواننده جوانی که طی ماه‌های اخیر آثارش بازتاب زیادی در میان مخاطبان موسیقی داشته است.

 

«اولین کنسرت «حامد همایون» در جشنواره موسیقی فجر برگزار خواهد شد. پس از اتمام ماه صفر و در چهار هفته منتهی به جشنواره، هر هفته یک قطعه از این خواننده منتشر می‌شود. در هفته آخر هم اولین آلبوم حامد همایون را به گوش مخاطبان می‌رسانیم و همه قطعات این آلبوم جدید است. به طور کل  یازده اثر را به صورت تک‌آهنگ تا پیش از اولین اجرا منتشر می‌کنیم و هشت قطعه جدید هم در آلبوم حامد همایون قرار دارد. اما برای اینکه یک مجموعه کامل از تمامی آثار حامد همایون داشته باشیم، از تک‌آهنگ‌ها در انتهای آلبوم و پس از کارهای جدید استفاده می‌کنیم. یعنی آلبوم حامد همایون شامل بیست قطعه خواهد بود.»

محسن رجب‌پور زمان برگزاری تور کنسرت‌های این خواننده و جزئیات ارکستر او را هم اعلام کرد:«تا زمان جشنواره موسیقی فجر تمرینات ارکستر حامد همایون به پایان می‌رسد و برای اجراهای زنده آماده می‌شوند. در حال بررسی درخواست‌های کنسرت در شهرستان‌ها هستیم تا در ماه‌های بهمن و اسفند و خارج از ایام فاطمیه، اجراهای زنده این خواننده در شهرهای دیگر را برگزار کنیم. از شهرستان‌های اصفهان، شیراز، تبریز، رشت، اهواز، خرمشهر و ماهشهر درخواست‌هایی داریم که تا کنون با آنها مذاکرات اولیه انجام داده‌ایم. فینال کنسرت‌های حامد همایون هم چهار سانس اجرا در تهران است که اسفندماه برگزار می‌شود و برنامه‌‌های مفصلی برای آن داریم و «مجید روغنی» مدیر برگزاری این کنسرت است.. گروه حامد همایون هم که در حال حاضر با آن مشغول تمرین است، گروه پاپی محسوب می‌شود که در آن سازهای ایرانی نظیر تار و سه‌تار و دف وجود دارد.»

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها