رجب پور از رسیدن به الگوی اتریشی خبر داد
نویسنده خبر : Admin

رجب پور از رسیدن به الگوی اتریشی خبر داد

Admin 30 نوامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 797982
بازدید : 56
0 پسند
خلاصه خبر : مدیر پروژه جذب استعدادهای موسیقی ایرانی از تکمیل فرآیند برنامه ریزی برای راه اندازی سامانه اینترنتی جذب این پروژه با بهره گیری از الگوها و متدهای موجود در موسیقی کشور اتریش خبر داد...
متن خبر :

 

مدیر پروژه جذب استعدادهای موسیقی ایرانی از تکمیل فرآیند برنامه ریزی برای راه اندازی سامانه اینترنتی جذب این پروژه با بهره گیری از الگوها و متدهای موجود در موسیقی کشور اتریش خبر داد.

محسن رجب پور مدیر پروژه جذب استعدادهای موسیقی ایرانی در تشریح فرآیند تشکیل این پروژه و جزییات آن توضیح داد: متاسفانه درد حال حاضر کارهای سبک و سخیف هم در سبد شنیداری مردم قرار می گیرد که بنده معتقدم تنها راه برون رفت از این وضعیت تولید آثار قابل دفاع در حوزه موسیقی به ویژه موسیقی پاپ است تا کم کم آثار باکیفیت جای آثار بی کیفیت فعلی را بگیرند.

وی ادامه داد: ما در پروژه «جذب استعدادهای موسیقی ایرانی» که حامد همایون اولین خروجی آن محسوب می شود تمام تلاش خود را انجام داده ایم که تا به سمت تولید آثاری برویم که چه در حوزه اجراهای زنده و چه تولید آلبوم، از نظر ساز بندی، ارکستر و خواننده در بهترین شرایط باشد.

مدیر پروژه جذب استعدادهای موسیقی ایرانی خبر داد: بعد از حامد همایون خوانندگان دیگری هستند که در آینده ای نزدیک به مخاطبان معرفی می شوند. من نیز به عنوان مدیر این پروژه برنامه ریزی بزرگی را در این زمینه شروع کرده ام و در حال حاضر هم سامانه ای برای فرآیند جذب خوانندگان مستعد مراحل نهایی تشکیل خود را طی می کند تا ما بتوانیم در این راستا برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم. البته این را هم می دانیم که در ابتدای کار با انبوهی از تقاضاها رو به رو خواهیم شد اما اگر برنامه ریزی هایمان دقیق باشد قطعا فضا به سمتی هدایت خواهد شد که همین سیستم می تواند به خودی خود پاسخگو باشد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: تا پایان سال ۹۵ ساز و کار جذب استعدادهای موسیقی ایران به طور کامل آماده می شود و ما دنبال این هستیم تا طی سال های آینده در همه گونه های موسیقی آنقدر خوب کار کنیم تا هنرمندان با استعدادی که تعدادشان هم کم نیست وارد فضای تولید و عرضه آثار شود و اگر این روند در درست پیش رود آن وقت می توان امیدوار بود که تا دو دهه آینده ما هم نمونه کوچکی از فرآیند گوش دادن به موسیقی در کشور اتریش را شکل دهیم زیرا آنها به واسطه آموزش صحیحی که از موسیقی دارند هیچ کار بدی را نمی شنوند.

وی در پایان گفت: امیدوارم همکارهای بنده در عرصه موسیقی و نهادهایی که در این حوزه تصمیم گیرنده هستند به کمک این پروژه بیایند تا نتیجه خوبی از آن حاصل شود.

.

.

.

.

.

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها