بعد از دو ماه وقفه ، زانیار استارت زد!
نویسنده خبر : Admin

بعد از دو ماه وقفه ، زانیار استارت زد!

Admin 2 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 798610
بازدید : 20
3537 پسند
خلاصه خبر : زانیار در این کنسرت قطعات محبوب خود را به اجرا گذاشت.تک آهنگ هایی که اخیرا منتشر شده مثل: شدی همه دنیام یا من میلیونر نیستم و…
متن خبر :

 

اولین کنسرت پایتخت پس از دو ماه وقفه،شب گذشته با زانیار خسروی آغاز شد.اجرایی که پس از مدت ها شاید انتظار هوادارن به روی صحنه رفت تا مخطبان بتوانند به شکل زنده اجرای قطعات محبوب خود را بیننده باشند.

زانیار در این کنسرت قطعات محبوب خود را به اجرا گذاشت.تک آهنگ هایی که اخیرا منتشر شده مثل: شدی همه دنیام یا من میلیونر نیستم و… برای اولین بار در این کنسرت روی صحنه رفتند و بسیار هم مورد توجه قرار گرفتند.

از حواشی که کنسرت زانیار هم میتوان به انجام چالش مانکن در این برنامه اشاره کرد که از چند زمان پیش به اینور وارد کشور شده و در نوع خود جالب توجه است.

با توجه به اینکه از زمان انتشار آلبوم ۲۸ زانیار خسروی که اولین آلبوم مجاز ایشان در بازار موسیقی کشور هم بود زمان زیاد میگذرد باید دید که در آستانه انتشار آلبوم جدید زانیار باز هم میتواند به جایگاه اصلی خود در موسیقی کشور بازگردد یا خیر!؟

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها