آلبوم حضور با صدای شهاب بخارایی منتشر خواهد شد
نویسنده خبر : امیرحسن کی نژاد

آلبوم حضور با صدای شهاب بخارایی منتشر خواهد شد

امیرحسن کی نژاد 5 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 799035
بازدید : 54
2 پسند
خلاصه خبر : آلبوم «حضور» با صدای «شهاب بخارایی» پس از مدت‌ها منتشر خواهد شد این اثر در شرکت فرهنگی هنری «پیام اسلام» به تهیه‌کنندگی «غلامرضا ترابی» و با همت «شاهین ترابی» تولید شده طی روزهای آینده در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد ...
متن خبر :

 

آلبوم «حضور» با صدای «شهاب بخارایی» پس از مدت‌ها منتشر خواهد شد این اثر در شرکت فرهنگی هنری «پیام اسلام» به تهیه‌کنندگی «غلامرضا ترابی» و با همت «شاهین ترابی» تولید شده طی روزهای آینده در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد .

 

آلبوم جدید شهاب بخارایی دارای ۱۴ قطعه است و «نیما وارسته»، «حمید عسگری»، «شاهین خسروآبادی»، «دانیال عبدالحمید»، «امیر شیرازی» و «شاهین ترابی» از جمله چهره‌هایی هستند که در این مجموعه حضور دارند. جمعی از نوازندگان سرشناس موسیقی پاپ هم در قطعات این آلبوم نوازندگی کرده‌اند. شهاب بخارایی در حالی این آلبوم را روانه بازار خواهد کرد که طی چند وقت اخیر تک‌آهنگ‌هایی نظیر «گل گلدون» و «مقصر» را منتشر کرده که این آثار در آلبوم او هم شنیده خواهد شد .

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها