خوش ترین دقیقه های یک شب پاییزی با علیرضا طلیسچی
نویسنده خبر : شقایق ناموری

خوش ترین دقیقه های یک شب پاییزی با علیرضا طلیسچی

شقایق ناموری 6 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 799237
بازدید : 58
3301 پسند
خلاصه خبر : ملودی،ترانه و صداهای زیادی معرف دهه ی هشتاد می باشند و اتفاقات این دهه را یادآوری می کنند...
متن خبر :

 

《خوش ترین دقیقه های یک شب پاییزی》

_ملودی،ترانه و صداهای زیادی معرف دهه ی هشتاد می باشند و اتفاقات این دهه را یادآوری می کنند.
اما در این میان قطعاتی وجود دارند که همچنان با شنیدن آن ها،دلتان خواهد لرزید و خاطره های زیادی به ذهن شما راه پیدا می کند.
-“قرار نبودِ” علیرضا طلیسچی قطعه ای است که شاید بتوان آن را یکی از مهم ترین مشخصه های دهه هشتاد و همینطور شناخت بیشتر این خواننده دانست.

_حال پس از ده سال،در ۱۴ آذرماه ۱۳۹۵ 《علیرضا طلیسچی》خواننده ی عرصه ی پاپ توانست بر روی صحنه قرار گیرد و برای هوادارانی که سال ها حامی و همراهش بودند در پایتخت به اجرای زنده بپردازد.
نخستین آلبوم رسمی این خواننده کمتر از یکسال گذشته منتشر شد.قطعات آلبوم 《دقیقه هام》نیمی از قطعات اجرایی این کنسرت را تشکیل می دادند.

_اولین قطعه ی این آلبوم تحت عنوان “کسی که دیگه رفت” برای لحظه ی ورود خواننده به صحنه انتخاب شده بود.
می توان گفت علیرضا طلیسچی شروع خوب و پرقدرتی را رقم زد و پس از به پایان رسیدن آهنگ از حاضرین در سالن تشکر کرد و گفت:(سال ها منتظر این روز بود و چقدر برای آن لحظه شماری می کردم و الان زیباترین لحظه ی زندگیم را تماشا می کنم.
امروز تمام خاطرات این ده سال از جلوی چشمانم گذشت و برای این لحظه و حضور در کنار شما سختی های زیادی کشیدم،ممنونم از حضورتون.)

_در طی این صحبت ها و پس از آن،تشویق های مخاطبان همچنان ادامه داشت تا اینکه صدای سازها به گوش رسید و اجرای قطعه “موهات” یکی از آهنگ های قدیمی با همراهی مخاطبان آغاز شد.

_”وقتی هستی”،”اتفاقی”،”حقمه” و “منو دریاب” که به ترتیب قطعات ۶،۵،۴و۷ آلبوم دقیقه هام می باشند نیز در این کنسرت اجرا شدند.
-‘منو دریاب’ سالن را از فضای احساسی خارج و شادی و شور بسیاری را بر فضا حاکم کرد.
پس از منو دریاب قطعه ی ‘اتفاقی’ بار دیگر احساسات دوستداران را برانگیخت.
اتفاقی آهنگی است که شاید با روحیه و احساسات بسیاری از هواداران طلیسچی هماهنگی نداشته باشد،اما ملودی این قطعه به صورتی است که عده ی بسیاری را به شنیدن مشتاق می کند.
-همخوانی زیبای هواداران باعث می شد حتی افرادی که تنها علیرضا طلیسچی مخاطبشان نیست هم به وجد بیایند و شب خوبی را برای خودشان رقم بزنند.

_”دقیقه هام” تک قطعه ای است که مخاطبان زیادی را به جمع هواداران طلیسچی افزود.
هنگام انتشار نخستین آلبوم رسمی،این قطعه به عنوان ترک سوم در آن جایگذاری شد اما در ست لیست کنسرت جایگاه ششم را داشت.
-از میان تک قطعات احساسیِ خاطره انگیز “حلقه”،”اگه بدونی”،”رو به روی من” و از میان قطعاتی که در فواصل نزدیکی به هم منتشر شدند “سیاه”،”زخمای من”و “رد داده بودی” نیز بسیار خوب و دقیق خوانده شدند.

_در تمام طول کنسرت فریادها برای اجرای آهنگ فوق العاده خاطره انگیز “قرار نبود” ادامه داشت،اما این خواسته پیش از اجرای قطعه ‘رو به روی من’ به اوج رسید و علیرضا طلیسچی رو به حاضرین گفت:(این آهنگ را انشالله در کنسرت بعدی برای شما میخوانم زیرا در این اجرا برای خواندن اجازه ی لازم را نداشتیم.)
او با گفتن این حرف ها کمی هیجان دوستدارانش را گرفت اما با انتخاب درست و خواندن قطعه ی پرانرژی “عزیزی” به عنوان آخرین آهنگ اجرایی توانست،آن هیجان و اشتیاق را حتی بیش از قبل به سالن بازگرداند.
-گفتنی است که موزیک ویدیوی آهنگ “به خودم بد کردم” نیز که ‘سعید آتانی’ در آن همخوانی می کند در این اجرا رونمایی شد.

_علیرضا طلیسچی به رهبری ‘علی ثابت’ گروه نوازندگان خوبی را در کنار خود دارد که اعضای این ارکستر را ‘امیربهادر دهقان’،’بابک مالکی فر’،’عمادرضا نکوهی’،’فرید سلامت’،’اشکان پورپناهی’،’مجتبی کشاورز’،’کامیار عبدی’ و ‘علیرضا جعفریه’ تشکیل می دهند.

_به این ترتیب حامیان این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پایتخت در یک شب پاییزی خوش ترین دقیقه هایشان را سپری کردند.

 

عکاس : پریا رشیدقلم

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها