آلبومي تازه،نام هايي آشنا
نویسنده خبر : Admin

آلبومي تازه،نام هايي آشنا

Admin 11 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 800767
بازدید : 42
1 پسند
خلاصه خبر : مراسم رونمايي اولين آلبوم رسمي سروش يعقوبي،روز جمعه ١٩ آذر ٩٥ ساعت ١٧ در مجتمع فرهنگي دزاشيب برگزار شد...
متن خبر :

 

آلبومي تازه،نام هايي آشنا

مراسم رونمايي اولين آلبوم رسمي سروش يعقوبي،روز جمعه ١٩ آذر ٩٥ ساعت ١٧ در مجتمع فرهنگي دزاشيب برگزار شد.
يعقوبي كه پيش تر با انتشار چند تك قطعه وارد بازار موسيقي شده بود اينبار با رو نمايي از اولين آلبوم رسمي خود “صحنه” ميزبان مخاطبانش شد.

در اين مراسم كه با حضور انبوهي از هواداران و چهره هاي آشناي دنياي هنر برگزار شد، مباحث زيادي در خصوص روند توليد آلبوم،مشكلات خوانندگان جوان براي ورود به این عرصه و برنامه های آینده یعقوبی در بازار حرفه ای موسیقی کشور عنوان شد.

مراسم رو نمایی از صحنه در دو بخش کلی برگزار شد.بخش اول این مراسم با توضیحات حمید نوری فام مدیر عامل شرکت گیتی گویش در رابطه با روند تولید آلبوم آغاز شد.نوری فام در رابطه با تولید “صحنه” اینگونه عنوان کرد که: این آلبوم در سال ۱۳۹۴ با آهنگسازی مهران مستی تولید شد،اما مجوز آن در سال ۱۳۹۵ صادر شد که همین وقفه یکساله باعث بروز مشکلاتی در روند تولید آلبوم شد.
۹۰ درصد اشعار این آلبوم سرود علی استیری از ترانه سرایان جوان ولی با سابقه و خوب کشور ماست و علاوه بر مهران مستی که تمام قطعات این آلبوم را آهنگسازی کرده،نوازندگان نامداری چون فیروز ویسانلو،هومن نامداری و میلاد مجذوب ما را در تولید این آلبوم همراهی کرده اند.

در ادامه برنامه یعقوبی در خصوص روند شکل گیری صحنه اینگونه افزود: قبل از هرچیز تشکر می کنم از حمید نوری فام که در کم ترین زمانی که ممکن بود مجوز آلبوم را گرفتند، سپس مهران مستی که دوست پانزده ساله من هستند و افتخار دادند آهنگسازی و تنظیم این آلبوم را قبول کردند و برادرانه و دلسوزانه در کنار بنده حضور داشتند؛ همچنین وحید طاهرخانی عزیز که زحمت میکس ومستر کار بر عهده ایشان بود.
اما عده زیادی این سوال را از من میکنند که چرا اشعار آلبوم “صحنه” را تنها یک ترانه سرا سروده است؟ در این خصوص باید عرض کنم که آلبوم صحنه ۱۲ ترک دارد که ۱۰ تا از آن را علی استیری سروده است؛ دوست داشتم در آلبومم از اشعار چند ترانه سرا استفاده کنم ولی متاسفانه وقتی سراغ بِرَندها یعنی ترانه سراهای مطرح رفتم برخوردها و مبالغی که آنها درخواست داشتند دور از انتظار بود؛ علاوه بر این آنها تصور می کنند که اشعارشان را باید خوانندگان مطرح بخوانند.
یعقوبی با اشاره به اینکه روند تولید آلبوم در ایران کاری بس طاقت فرسا و زان بر است و با تاکید بر مشکلات مالی در بازار موسیقی کشور افزود: ترجیح دادم در همین شرایط هم دست به تولید آلبوم بزنم،چرا که تولید یک آلبوم در زندگی هنری یک خواننده و موزیسین مانند برگزاری یک نمایشگاه نقاشی برای یک نقاش است و باعص میشود اثری ماندگار در اذهان مخاطبان بر جای بماند.
و در پایان یعقوبی با اشاره به حضور در آلبوم جدیدی که قرار است به صورت مجموعه از تک قطعات خوانندگان مختلف توسط شرکت آوای مهر میهن شود اضافه کرد در این آلبوم خوانندگان طراز اول موسیقی کشور حضور دارند که ترجیح میدهم برای مخاطبانم به صورت سورپرایز باقی بماند! همچنین باید اضافه کنم به یاری خدا تا پایان سال با اجرای آلبوم صحنه و قطعات جدیدی که منتشر خواهد شد و به رهبری دوست عزیزم”رضا چشم شب”به روی صحنه خواهیم رفت.

اما در بخش دوم مراسم که با پخش تیزر آلبوم “صحنه” و همچنین نماهنگ “ایران” آغاز شد،یعقوبی با گروه نوازندگان خود به روی صحنه آمد و قطعاتی از آلبوم صحنه را به صورت زنده روی صحنه برد.دستام تو دستات ، فقط باش ، نگو نه از قطعاتی بودند که در این اجرا روی صحنه رفتند که در نوع خود در این نوع از مراسم ها اقدامی متفاوت و جسورانه به شمار می رود.

اما در این مراسم همانگونه که ذکر شد،چهره های نام آشنایی در هنر حضور داشتند که از جمله آن ها میتوان به رضا بنفشه خواه ، داود منفرد ،مهوش افشاری ، حمید سلیمان زاده ، معراج محمدی ، بابک قادری ، اهورا احمدی ، عادل فلاح و همچنین علیرضا تجویدی اشاره کرد.

شایان ذکر است که آلبوم”صحنه” در شب یلدا و توسط شرکت آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده در بازار موسیقی کشور توزیع خواهد شد.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها