گفت و گوی اختصاصی با مهران خلیلی
نویسنده خبر : نیلوفر مهرابی

گفت و گوی اختصاصی با مهران خلیلی

نیلوفر مهرابی 13 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 801420
بازدید : 86
77 پسند
خلاصه خبر : خليلي پس از چند همكاري هاي فراوان و موفق با فرزاد فردين اين روز ها دور جديدي از فعاليت هاي خودرا آغاز ميكند...
متن خبر :

 

مهران خلیلی : درحال تنظیم آلبوم شانز‌لیزه هستیم…

 

شايد اين روزها كمتر مخاطب حرفه اي موسيقي باشد كه نام “مهران خليلي” را نشنيده باشد.
خليلي پس از چند همكاري هاي فراوان و موفق با فرزاد فردين اين روز ها دور جديدي از فعاليت هاي خودرا آغاز ميكند.
او كه در حال حاضر رهبر ارکستر،تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک گروه شوك است،طی گفت‌وگویی با گنجا در رابطه با دور جديد فعاليت هاي خود و گروه “شوك” اینگونه گفت:

هم اكنون در حال تنظیم آلبوم «شانزِ‌لیزه»هستیم؛ تنظیم قطعه شانزِلیزه و چند قطعه دیگر را خودم انجام داده ام كه از قطعات مورد علاقه ي من در كارنامه كاري ام است،همچنيندر اين آلبوم
در مبحث تنظیم دوستان دیگری هم با ما همکاری دارند كه ترجيح ميدهم براي هوادارن به صورت سورپرايز باقي بماند.

خليلي همچنين در رابطه با دور جديد اجرای کنسرت ها افزود:
به زودی تاریخ برگزاری کنسرت تهران و شهرستان ها مشخص خواهد شد؛تمرین هایمان از روز های آینده آغاز خواهد شد؛و همچنين در‌حال برنامه ریزی برای اجرا های خارج از کشورمان هستیم.

رهبر اركستر گروه شوك در رابطه با فعالیت هاي مستقل خود به خبرنگار گنجا افزود:
با یکی از دوستانم که تنظیم کننده،آهنگساز و خواننده اي با استعداد و جوان است با نام «علی تهرانی» در حال همکاری هستم در عين حال ‌‌ ‌‌با تعدادی خواننده جوان و جدید دیگر هم فعالیت دارم كه به زودي آلبوم ها و قطعات آن ها را خواهيم شنيد.
همچنين در حال كار بر روي آلبوم اينسترومنتال خود هستم کار های خوبي هم تا به امروز انجام شده اما یکسری تغییرات در كليت آلبوم نياز به اعمال دارد كه به شنيدني تر شدن قطعات كمك خواهد كرد.
اما بايد اضافه كنم كه به احتمال قوي با یکی از دوستان هنرمندم که خواننده سبک راک است؛همکاری خواهم داشت که به زودی این موضوع مشخص خواهد شد و ترجيح ميدهم تا نهايي نشدن موضوع در رابطه با آن صحبت دقيقي نكنم.

خلیلی در آخر در رابطه با برنامه هاي خود در ارتباط با برگزاري کلاس های آموزشی تدریس ساز گیتار الکتریک افزود:
متاسفانه هنوز برنامه ریزی هاي لازم انجام نشده است؛ چون درگیر کارهای دیگر هستیم و وقت کافي براي اين مبحث محيا نشده اما به محض نهايي شدن اين برنامه ها از طريق رسانه گانجا موزیک به مخاطبان عزيز اطلاع رساني خواهد شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها