حسين رضا اسدی و امیر رفعتی همراه با مهدى مرتضايى به روی صحنه می روند
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : حسین رضا اسدی خواننده مطرح موسيقى اصیل و فولکلور و امیر رفعتی فرزند استاد قاسم رفعتى خواننده پیشکسوت موسیقی سنتى، هفتم بهمن ماه با گروه همنوازان چکاو به سرپرستی و آهنگسازی مهدی مرتضایى، در تالار انديشه حوزه هنرى به صحنه می روند...
متن خبر :

 

هفتم بهمن ماه در تالار اندیشه؛
حسين رضا اسدی و امیر رفعتی همراه با مهدى مرتضايى به روی صحنه می روند

حسین رضا اسدی خواننده مطرح موسيقى اصیل و فولکلور و امیر رفعتی فرزند استاد قاسم رفعتى خواننده پیشکسوت موسیقی سنتى، هفتم بهمن ماه با گروه همنوازان چکاو به سرپرستی و آهنگسازی مهدی مرتضایى، در تالار انديشه حوزه هنرى به صحنه می روند.

در این کنسرت از اشعار شفیعی کدکنی، شهریار، رهی معیری، مولانا، لایق شیرعلی، مرتضی خدایگان و ترانه های فولکلور استفاده شده است و این کنسرت در ژانر موسیقی تلفيقى (محلى لکی، لرى و بختیاری) و ایرانى (سنتى) برگزار می شود.

گروه نوازندگان و همخوانان را اشکان مرادی (کمانچه)، محمد موسوی (تار)، صابر سوری (عود)، ویدا ملاحسنی (ویلنسل)، احمد میرمعصومی (پیانو)، محمد صادق فرزانه (کنترباس، گيتاربيس)، مهرنوش مهرپویا (ویولا)، بابک پیمانی (کوبه ای)، آیدا امیری مقدم (دف)، مهدی مرتضایی (سنتور)، حانیه سماواتی و صالحه زهره وند (همخوان) تشکیل می دهند.

مجید فلاح پور به عنوان مدیر گروه “همنوازان چکاو”، تهیه کنندگی این کنسرت را نیز برعهده دارد.
بلیت فروشی این کنسرت از روز چهارشنبه اول دی ماه آغازشده است.
علاقه مندان مي توانند از طریق سایت ایران کنسرت (iranconcert.com) بلیت را تهیه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره روابط عمومی 09381573809 تماس بگیرند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها