آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ» اثر «مهیار طریحی» منتشر ‌شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ» اثر «مهیار طریحی» منتشر ‌شد

Admin 29 دسامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 804927
بازدید : 224
9 پسند
خلاصه خبر : آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ» اثر «مهیار طریحی» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در سراسر کشور منتشر ‌شد...
متن خبر :

 

آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ» اثر «مهیار طریحی» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در سراسر کشور منتشر ‌شد.
سنتور نوازی معاصر «کلاژ» به آهنگسازی و تکنوازی «مهیار طریحی» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط مؤسسه «نغمه سرای روژین» و توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.
تعدادی از قطعات آلبوم «کلاژ» عبارتند از: آواز «دونوا» به مدت 3:30، «دو نوا» به مدت 5:18، «آواز دشتی» به مدت 3:56، «رقص نانوا» به مدت 4:51، «آواز آمیخته» به مدت 2:58، «آمیخته» به مدت 5 دقیقه، «آواز عشق» به مدت 3:56، «عشق» به مدت 6:13، «راوی» به مدت 4:32 و «بیست» به مدت 4:55.
مهیار طریحی در سال 1364 در تهران متولد شده است، او نوازندگی سنتور را در سن 6 سالگی نزد استاد «رضا صلاحی» آغاز کرد و سپس برای یادگیری فنون سنتورنوازی معاصر، نزد استاد «اردوان کامکار» به شاگردی پرداخت که این مهم تا به امروز ادامه دارد. وی داری لیسانس و فوق لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر تهران (کرج) می‌باشد. آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ»، اولین فعالیت ایشان در زمینه آهنگسازی و تکنوازی سنتور در قالب آلبومی مستقل است.
از جمله فعالیت‌های طریحی عبارتند از: اجرای کنسرت‌های متعدد در داخل و خارج از کشور با گروه‌هایی چون؛ گروه موسیقی «شتک»: همایون شجریان و برادران پورناظری (چرا رفتی)، گروه موسیقی «سیاوش»: همایون شجریان و سهراب پورناظری (آینه‌ها)، گروه موسیقی «شمس»: کیخسرو پورناظری و برادران پورناظری و علیرضا قربانی، دونوازی به همراه سیاوش کامکار و …
این هنرمند عرصه موسیقی در آلبوم‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون؛ «نه فرشته‌ام نه شیطان»، «آرایش غلیظ»، «قطره‌های باران»، «ویر»، «وضعیت سفید»، «ستایش»، «شبکه» و … با ساز سنتور به هنرنمایی پرداخته است.
آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ»، توسط «سیاوش کامکار» ضبط و متسرینگ شده و «الهام بزرگی» نیز عکاسی و طراحی آن را انجام داده است؛ همچنین «مهدی بشکوفه» مدیر اجرایی آن را برعهده داشته است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها