«آواج موج» در سیزدهمین جشنواره ملی خود، به «فجر» رسید
نویسنده خبر : Admin

«آواج موج» در سیزدهمین جشنواره ملی خود، به «فجر» رسید

Admin 1 ژانویه 2017 0 نظر
کد خبر : 805436
بازدید : 14
0 پسند
خلاصه خبر : گروه موسیقی «آوای موج» به سرپرستی «محسن آقایی» از بوشهر، به عنوان یکی از 10 گروه برگزیده بخش موسیقی نواحی سی و دومین «جشنواره بین المللی فجر» معرفی شد...
متن خبر :

 

گروه موسیقی «آوای موج» به سرپرستی «محسن آقایی» از بوشهر، به عنوان یکی از 10 گروه برگزیده بخش موسیقی نواحی سی و دومین «جشنواره بین المللی فجر» معرفی شد.

گروه موسیقی «آوای موج» که فروش اول بلیط دوره قبل جشنواره موسیقی فجر را از آن خود کرده بود، امسال هم جزو یکی از 10 گروه برگزیده بخش موسیقی نواحی جشنواره فجر است، «بهروز فرح شیرازی» مدیر روابط عمومی «آوای موج»، با اعلام این خبر گفت: «این گروه در سال جاری در 11 جشنواره موسیقی نواحی برگزیده شده است و هم اکنون در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان به سر می برد.»

وی افزود: «گروه موسیقی «آوای موج»، از سال 86 فعالیت حرفه ای اش را در شهر خود بوشهر آغاز نموده و در سال 1395 در جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان، جشواره فرهنگی ایران و کره جنوبی دربرج میلاد، نخستین جشنواره فرهنگی شهرهای نمونه گردشگری بین المللی سمنان، سوگواره ملی فرهنگ اقوام و میراث معنوی کرمان، سوگواره اقوام ایرانی در تهران، جشنواره اقوام ملایر، جشنواره اقوام نهاوند، جشنواره اقوام درود لرستان، جشنواره هفته موسیقی نواحی ایران در تهران، هفدهمین جشن خانه موسیقی ایران به همراه گروه سازینه و جشنواره ملی ترنم بیداری فارس، مورد تقدیر قرار گرفته است و هم اکنون در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان شرکت دارد.»

بهروز فرح شیرازی در پایان خاطر نشان کرد: «گروه موسیقی «آواج موج» در حالی به سی و دومین جشنواره بین المللی فجر دعوت شده است که با شرکت در این فستیوال موسیقی، در سال جاری، سیزدهمین حضورخود را در یک جشنواره ملی، تجربه میکند. این گروه با میانگین سنی 26 سال، یکی از جوانترین گروه های جشنواره موسیقی فجر امسال است.

شایان ذکر است که سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به ریاست حمیدرضا نوربخش از ۲۲ دی تا ۱ بهمن در تهران برگزار می شود.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها