گروه موسیقی تلفیقی”بمرانی” در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : گروه موسیقی تلفیقی"بمرانی" نخستین کنسرت رسمی آلبوم "گذشتن و رفتن پیوسته" را در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه برد...
متن خبر :

 

گروه موسیقی تلفیقی”بمرانی” نخستین کنسرت رسمی آلبوم “گذشتن و رفتن پیوسته” را در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه برد.
به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، این گروه شامگاه روز یک‌شنبه 26 دی‌ماه در سالن برج آزادی اجرا داشت که طی آن قطعات آلبوم جدید خود به نام “گذشتن و رفتن پیوسته” را به همراه چند اثر از آلبوم “مخرج مشترک” به طرفدارانش تقدیم کرد.

قطعه “گذشتن و رفتن پیوسته” از جمله قطعات پر طرفداری بود که در این کنسرت اجرا شد. برای اجرای این اثر مهیار طهماسبی نوازنده ویولن‌سل به عنوان نوازنده مهمان روی صحنه آمد و همراه با اعضای گروه “بمرانی” به نوازندگی پرداخت. این قطعه ابتدا با نوازندگی گیتار و اجرای بهزاد عمرانی آغاز شد و پس از مدتی کوتاه سایر اعضای بمرانی نیز با انرژی بسیار بالا اجرای قطعه محبوب آلبوم جدیدشان را به اوج رساندند.

سپس قطعه “به من بخند” که در مراسم رونمایی آلبوم جدید بمرانی نیز در حضور طرفداران پرتعداد این خواننده و اهالی رسانه اجرا شده بود، به حاضرین در برج آزادی تقدیم شد. آثار پپرونی، گیسو، تا کی و سرمست دیگر آثاری بودند که در این کنسرت توسط عمرانی خوانده شدند که در اجرای قطعه “سرمست” نوازندگی سازدهنی توسط مانی مزکی به کام طرفداران بمرانی خوش نشست و آن‌ها مزکی را تشویق کردند.

از میان قطعات آلبوم “گذشته و رفتن پیوسته”، آهنگ‌های تنهای تنها و خیابونا هم اجرا شد تا از این آلبوم فقط اثر “مامان” در رپرتوار این کنسرت جای نداشته باشد. همچنین برخی از قطعات آلبوم “مخرج مشترک” هم به اجرا درآمد که در این بین اجرای قطعات “خورشید دزد” و “سیرک” با واکنش‌های خوبی از سوی طرفداران گروه بمرانی همراه شد.

اعضای گروه بمرانی را برای این کنسرت، بهزاد عمرانی (خواننده، گیتار)، مانی مزکی (ساز دهنی، ترومبون، یوفونیوم)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک، ماندولین)، آرش عمرانی (پیانو، کیبورد، آکاردئون، هاموند) و کیارش عمرانی (گیتار، گیتار بیس، کنترباس، بانجو) تشکیل می‌دادند.

همچنین این گروه موسیقی از 3 نوازنده مهمان نیز برای اجرای کنسرت نخست آلبوم “گذشتن و رفتن پیوسته” بهره می‌برد. سردار سرمست (ترومپت) نوازنده‌ای بود که مانند چند کنسرت اخیر بمرانی در کنار این گروه حضور داشت. همچنین مهیار طهماسبی (ویولن‌سل) و سالار اصغری (درامز) دیگر نوازندگان مهمان گروه بمرانی برای اجرای این کنسرت بودند که سالار اصغری اولین حضورش در کنار بمرانی را تجربه می‌کرد.

اجرای شب گذشته گروه “بمرانی” در برج آزادی، دومین اجرای این گروه موسیقی تلفیقی در جشنواره فجر پس از اجرای آن‌ها در دور قبلی این فستیوال بزرگ موسیقی محسوب می‌شد. گروه بمرانی کار خود را در سال 87 با سازنواری در کافه‌ها آغاز کرد و سپس با اجرای موسیقی در تئاترهای فرهاد آئیش، فریدون جیرانی، مهدی کوشگی، بهرنگ توفیقی و سجاد افشاریان به برنامه خندوانه راه یافت و در آ‌ن‌جا به محبوبیت رسید. این گروه تا کنون دو آلبوم رسمی به نام مخرج مشترک (94) و گذشتن و رفتن پیوسته (95) منتشر کرده است.

 

عکاس : پریا رشید قلم

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها