با صدای ماهان تصویر روی آب منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

با صدای ماهان تصویر روی آب منتشر شد

Admin 19 ژانویه 2017 0 نظر
کد خبر : 808752
بازدید : 78
2 پسند
خلاصه خبر : خواننده جوان و خوب کشور ماهان تازه ترین اثر خود را با نام تصویر روی آب منتشر کرد...
متن خبر :

 

خواننده جوان و خوب کشور ماهان تازه ترین اثر خود را با نام تصویر روی آب منتشر کرد.

قلب زخمی آخرین قطعه از ماهان بود که با استقبال قابل قبولی هم رو به رو شد و در حال حاضر آهنگ تصویر روی آب از طریق رسانه های موسیقایی منتشر شده است. ماهان در این اثر با مرتضی لطفی به عنوان آهنگساز و آرش نوبری به عنوان ترانه سرا همکاری کرده است. همچنین مهدی خیرخواهی وظیفه تنظیم را بر عهده داشته است. آرمین محمدی و مسعود نوروزی نیز به عنوان نوازنده گیتار و ویولن در این اثر حضور دارند.
ماهان در تازه ترین گفت و گوی خود عنوان کرد: کارهایی که تولید می کنم، چه از نظر ترانه چه موسیقی، آثاری هستند که از نظر روحی به من نزدیک اند و بیشتر اتفاقات ترانه هایی که خوانده ام را تجربه کرده ام. در آینده هم همین طور خواهم بود و البته نیم نگاهی به سلیقه جامعه هم خواهم داشت. برنامه ریزی خاصی انجام داده ام و در آینده با مولفین نام آشنای بیشتری کار خواهم کرد.
همچنین ادامه داد: مرتضی لطفی خارج از بحث موسیقی یک دوست به تمام معنا است. در بزنگاه های مختلفی من را یاری کرده و دوست دارم در این فرصت تشکر ویژه ای از او داشته باشم.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها