زانیار خسروی برای اولین بار در قالب جشنواره موسیقی فجر، به اجرا پرداخت
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : زانیار کنسرت خود را بعد از اجرای دو آهنگ "همه دنیام "و چشمای رویایی " با ادای احترام به قهرمانان و شهدای آتشنشانی که در حادثه ساختمان پلاسکو، جان خود را از دست داده اند متوقف کرد و با درخواست او، حاضران در سالن ۳۰ثانیه ایستاده و برای این قهرمانان دست زدند...
متن خبر :

 

زانیار خسروی خواننده جوان و مطرح کشور، برای اولین بار در قالب جشنواره موسیقی فجر، به اجرا پرداخت.

 

به گزارش گنج نوا به نقل از دیباچه زانیار کنسرت خود را بعد از اجرای دو آهنگ “همه دنیام “و چشمای رویایی ” با ادای احترام به قهرمانان و شهدای آتشنشانی که در حادثه ساختمان پلاسکو، جان خود را از دست داده اند متوقف کرد و با درخواست او، حاضران در سالن ۳۰ثانیه ایستاده و برای این قهرمانان دست زدند.

وی همچنین اشاره ای هم به تلخ بودن حادثه و نگفتن آمار دقیق شهدای این حادثه از سوی مسئولین کرد.

پس از این سخنان، قطعات “جاذبه “و “حس کم یاب”اجرا شد و بعداز دقایقی وقفه در اجرا، حمله تند زانیار به مسولین ارشاد با سخنانی مبنی بر انتقاد از عدم صدور مجوز برای اجرای دو آهنگ این خواننده رقم خورد.

وی گفت: مگر آهنگ های من به امنیت مملکت لطمه می زند که می‌گویند مهمان های مهمی در این کنسرت حضور دارند و این دوآهنگ را اجرا نکنید.

خسروی در ادامه کنسرت به اجرای اهنگ “زود گذشت “پرداخت که اجرای این آهنگ قدیمی را توفیق اجباری دانست وگفت: به خاطر اینکه آن دو آهنگ را حذف کردند، این آهنگ قدیمی را اجرا میکنیم‌.
وی بعد از این آهنگ از علاقه مندان خود درخواست کرد: امشب هر چه انرژی دارید خرج کنید که تا آخر سال ۹۵ و اواسط سال بعد، قرار نیست هیچ کنسرتی برگزار کنم و میخواهم وقت خود را برای تولید آلبوم صرف کنم‌.

از دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت “هی تو “”نه نمیشه “میلیونر نیستم “بود و برای حسن ختام برنامه زانیار از حاضرین در سالن خواست که سالن را ترک نکنند و افزود: از الان بغض منو گرفته که تا چند وقت نمی توانم اجرا کنم و دوست دارم در این لحظات، خاطره خوبی را کنار هم رقم بزنیم.

درخواست طرفداران اجرای آهنگ “ریسک “بود که زانیار اشاره کرد: این قطعه یکی از آن دو ترانه ای است که اجازه ندادند اجرا کنم و روی پیشونی من نوشته اند «ممنوع الکار»!

وی با اشاره به اینکه از ۹سال حضورش در عرصه خوانندگی، نتوانسته ۶سالش را فعالیت کند، افزود: دیگر حوصله ممنوع الکار شدن را ندارم.

بعد از آن، آهنگ “بدون تو” را با نواختن پیانو و روشن کردن نورهای موبایل حاضران، درحالی اجرا کرد که لحظات دلنشین و متفاوتی را برای حسن ختام کنسرت خود انتخاب کرده بود.

 

عکاس : پریا رشید قلم

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها