«پیام عزیزی» قطعه «راز سر به مهر» را به خانواده آتش‌نشانان قهرمان تقديم کرد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : «پیام عزیزی» خواننده موسیقی عرفانی کشور، با آهنگسازی و تنظیم گروه موسیقی کامکارها؛ قطعه «راز سر به مهر» را به خانواده آتش‌نشانان قهرمان تقديم کرد...
متن خبر :

 

«پیام عزیزی» با همکاری گروه موسیقی کامکارها؛ قطعه «راز سر به مهر» را به خانواده آتش‌نشانان قهرمان تقديم کرد.
«پیام عزیزی» خواننده موسیقی عرفانی کشور، با آهنگسازی و تنظیم گروه موسیقی کامکارها؛ قطعه «راز سر به مهر» را به خانواده آتش‌نشانان قهرمان تقديم کرد؛ وی در این آهنگ؛ «ترسم كه اشك در غم ماپرده در شود» / «وين راز سر به مهر به عالم سمر شود» / «گويند سنگ لعل شود در مقام صبر» را اجرا کرده است.
آلبوم موسیقی «بارگاه» به زبان کُردی به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی «ارسلان کامکار» و با همراهی تعدادی از اعضای گروه موسیقی کامکارها، آخرین اثر صوتی «پیام عزیزی» است؛ این خواننده در پنج سال گذشته دو آلبوم به نام‌ها‌ی «سه‌روکی دل» (رئیس دل) به زبان کردی و «خورشید مستان» به سه زبان فارسی، کُردی و عربی با همکاری گروه کامکارها منتشر کرده است.
آلبوم «محمد رسول الله« (ص) به چهار زبان فارسي، كوردي، عربي و تركي با صدای «پیام عزیزی» اجرا شده است که به زودي منتشر مي‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.
آخرین کنسرت عرفانی «پیام عزیزی» با همراهی اعضای گروه موسیقی «با قدسیان» از جمله؛ فردين لاهورپور ـ نوازنده ني، مرتضي صنايعي ـ نوازنده ني، حسن مكانيكي ـ نوازنده ني، حسين قاسم‌زاده ـ نوازنده ني و سنتور، صابر نظرگاهي ـ نوازنده تار، امين گلستاني ـ نوازنده عود، بهروز قهاري ـ نوازنده دف، امين دادوري ـ نوازنده دف، سياوش عبدي ـ ـ نوازنده دف و عليرضا مصدقي ـ نوازنده سازهاي كوبه‌اي در قالب سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها