همنوازان چکاو با سرپرستى مهدى مرتضايى به روی صحنه می روند
نویسنده خبر : Admin

همنوازان چکاو با سرپرستى مهدى مرتضايى به روی صحنه می روند

Admin 25 ژانویه 2017 0 نظر
کد خبر : 810611
بازدید : 70
1 پسند
خلاصه خبر : گروه موسیقی همنوازان چکاو به سرپرستی مهدی مرتضایی و خوانندگی حسین رضا اسدی و امیر رفعتی در تالار اندیشه حوزه هنری روی سن می رود...
متن خبر :

 

همنوازان چکاو با صدای حسین رضا اسدی و امیر رفعتی به سرپرستى مهدى مرتضايى به روی صحنه می روند.
گروه موسیقی همنوازان چکاو به سرپرستی مهدی مرتضایی و خوانندگی حسین رضا اسدی و امیر رفعتی در تالار اندیشه حوزه هنری روی سن می رود.
این گروه سنتی به خوانندگی حسين رضا اسدی و امیر رفعتی در روز هفتم بهمن ماه جاری ساعت ۲۱ بر روی سن تالار اندیشه حوزه هنری می رود و به اجرای برنامه می پردازد.
در این کنسرت از اشعار شفیعی کدکنی، شهریار، رهی معیری، مولانا، لایق شیرعلی، مرتضی خدایگان و ترانه های فولکلور استفاده شده است که در ژانر موسیقی تلفيقى (محلى لکی، لرى و بختیاری) و ایرانى (سنتى) برگزار می شود.
گروه نوازندگان و همخوانان را اشکان مرادی (کمانچه)، محمد موسوی (تار)، صابر سوری (عود)، ویدا ملاحسنی (ویلنسل)، احمد میرمعصومی (پیانو)، محمد صادق فرزانه (کنترباس، گيتاربيس)، مهرنوش مهرپویا (ویولا)، بابک پیمانی (کوبه ای)، آیدا امیری مقدم (دف)، مهدی مرتضایی (سنتور)، حانیه سماواتی و شيدا شفاعت (همخوان) و همچنین مجید فلاح پور(مدیر و تهیه کننده این گروه) است.
حسین رضا اسدی خواننده مطرح موسيقى اصیل و فولکلور و امیر رفعتی فرزند استاد قاسم رفعتى خواننده پیشکسوت موسیقی سنتى است.
علاقه مندان مي توانند از طریق سایت ایران کنسرت (iranconcert.com) بلیت را تهیه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره روابط عمومی 09381573809 تماس بگیرند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها