مسعود جهانی : «هوروش» را زود قضاوت نکنید
نویسنده خبر : Admin

مسعود جهانی : «هوروش» را زود قضاوت نکنید

Admin 1 فوریه 2017 0 نظر
کد خبر : 812606
بازدید : 52
2 پسند
خلاصه خبر : گروه موسیقی «هوروش» به زودی اولین قطعه رسمی خود را با تنظیم مسعود جهانی منتشر می‌کند...
متن خبر :

 

گروه موسیقی «هوروش» به زودی اولین قطعه رسمی خود را با تنظیم مسعود جهانی منتشر می‌کند.
مسعود جهانی تنظیم کننده مطرح موسیقی با اعلام این خبر گفت: اولین قطعه گروه «هوروش» با خوانندگی مهدی دارابی و ترانه آرش AP، 24 بهمن ماه از رسانه‌های مجاز موسیقی منتشر می‌شود. این قطعه با فضایی متفاوت و به نوعی تلفیق آواز اصیل ایرانی و ریتم هیپ هاپ حاصل سال‌ها تحقیق و بررسی است که امیدوارم مخاطبان نیز از شنیدن آن لذت ببرند. این را هم بگویم که چون فضای این قطعه متفاوت است و ترانه محور نیست، پس از شنوندگان می‌خواهم به آن زمان بدهند و زود قضاوت نکنند.
حمید فریزند مدیر تولید گروه «هوروش» ضمن ابراز امیدواری از موفقیت قطعه «یاد تو می افتم» اضافه کرد: نام اولین قطعه این گروه، «یاد تو می افتم» است که در آن خواننده وظیفه ای فراتر از یک راوی شعر دارد و مخاطب پس از چند بار شنیدن این قطعه، متوجه آن خواهد شد.
شایان ذکر است؛ قطعه «یاد تو می افتم» اولین اثر گروه «هوروش» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 بهمن منتشر می‌شود.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها