قرار عاشقانه ی شعر و موسیقی به پایان رسید
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : 'کامران رسولزاده' شاعر،نویسنده و خواننده ی سبک پاپ راک، ۱۳۹۵/۱۱/۸ در سالن ایوان شمس میزبانی دوستداران شعر و موسیقی را برعهده داشت...
متن خبر :

 

‘کامران رسولزاده’ شاعر،نویسنده و خواننده ی سبک پاپ راک، ۱۳۹۵/۱۱/۸ در سالن ایوان شمس میزبانی دوستداران شعر و موسیقی را برعهده داشت.
-این شب چهارمین اجرای زنده ی کامران رسولزاده در غالب کنسرت به شمار می رود.از آخرین کنسرت رسولزاده حدود ۲ سال می گذرد و در این میان اجراهای این خواننده در مراسم های مختلف شعر و ترانه بود که می توانست دوستداران وی را آرام و راضی نگه دارد.

_”با یاد شهدای آتش نشان و حادثه تلخ پلاسکو کنسرت آغاز شد”
هنرنمایی ارشا اقدسی و شعرخوانی کامران رسولزاده به نوعی حس یک تاتر تقربیا موزیکال را به مخاطبان القا می نمود.
این اتفاق را شاید بتوان از نقاط عطف این کنسرت دانست.پس از پایان این بخش،این هنرمند اظهار داشت:(ما در این کنسرت غم و امید را در کنارهم داریم.شاید برنامه با غم و اندوه آغاز شد اما در نهایت با عشق و امید خاتمه می یابد.)

_”همین امشب از غصه ها می میرم”
‘همین امشب’ قطعه ای که کامران رسولزاده آن را با ‘مورات کیکیلی’ خواننده ی ترکیه ای همخوانی و کنسرتی را زیر سایه ی همین نام(همین امشب)در ترکیه برگزار نمود نخستین قطعه ی اجرایی این شب به شمار می رفت.
-همخوانی حاضرین با این ترانه ی قدیمی باعث شد فصای سالن گرم تر و بر اجرای دیگر ترانه ها ریتم خاصی حاکم شود.

_”دستای نامحرم” نخستین آلبوم رسمی این خواننده می باشد.
با توجه به اینکه کامران رسولزاده آلبوم مجازی دیگری تحت عنوان ‘بی سرانجام’ و چندین تک قطعه را در پرونده ی هنری خود دارد،اکثریت آهنگ های انتخابی برای اجرا در این شب؛از آلبوم رسمی برگزیده شده بودند.
در شبی که به گفته ی کامران رسولزاده “شعر و موسیقی عاشقانه در کنار هم قرار گرفته اند.”

_”اسب زخمی”،”به دادم برس”،قطعه ی پرمخاطب “تهران” و همچنین قطعه ی کمی ریتمیک “وقتی نیستی” با همراهی هیجان برانگیز حاضرین اجرا شدند.

_پس از پایان ترانه ی ‘وقتی نیستی’ هنگامی که نوازندگان برای استراحت صحنه را ترک کردند،کامران رسولزاده با ساز سه تار مقابل هوادارانش قرار گرفت.
-این یکی دیگر از نکات مثبت به شمار می رود.زیرا افراد اندکی نوازندگی این هنرمند را دیده اند.
و حال اینکه این خواننده در قالب نوازنده به اجرا می پردازد علاوه بر بالابردن شور حاضرین،می تواند بعد هنری دیگری از کامران رسولزاده را برای ما نمایان سازد.

_پخش نماهنگ های متفاوت و هماهنگ با قطعه ی “بچه های ته خط” و همچنین پخش ویدیو کلیپ ترانه ی “یه راهی نشونم بده” پیش از بازگشت نوازندگان و شروع مجدد کنسرت در نظر گرفته شده بود.

_قطعه ی “درخت” که تمثیلی از خلیج فارس و مسائل اجتماعی دیگری است همراه با قطعات “دارم میمیرم و نیستی”،”زن”و”آی” نیز به اجرا درآمدند.

_”زمستون زمستون به تو عاشقم”
قطعه ای که هنوز منتشر نشده است اما تاکنون چندبار توسط این خواننده برای دوستداران خوانده شده است.
“زمستون” با ترانه ی خوب و مرتبط با حال و هوای این روزها،ملودی و تنظیم احساسی و آرام،شانس این را دارد که بتواند به یکی از پرطرفدارترین قطعات کامران رسولزاده مبدّل شود.
به گونه ای که شاید سال ها با شروع زمستان،این اثر نیز در گروه ترانه های معروف و محبوب مناسب با این فصل قرار گیرد.

_اهورا ایمان،بهار ایلچی،سجاد عزیزی آرام،امید بنک دار و کیوان علی محمدی افرادی هستند که در این شب به عنوان مهمان ویژه به تماشای اجرا نشستند.

_”آوای هنر کامران” نام یک موسسه فرهنگی هنری است که کامران رسولزاده مدیریت آن را عهده دار است.
-کنسرت شب گذشته ی این خواننده نیز توسط این موسسه برگزار گردید.
نکته ی فابل توجهی است اینکه رسولزاده طی مصاحبه ای اعلام کرده است که “هدف او به هیچ عنوان تهیه کنندگی نیست و در ادامه فعالیت های موسیقیایی وی از طریق همین موسسه انجام می شود.”

__به رهبری “آرمان مهربان”،اعضای ارکستر را “خشایار جوزی”،”سارا سقایی”،”شروین شهبازی”،”علیرضا دریایی”،”مهرداد حامدی” و “صالح کیوان” تشکیل می دهند.

 

عکاس : غزاله عنایتی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها