ایمان پناهی «دراز رود» را منتشر می کند
نویسنده خبر : Admin

ایمان پناهی «دراز رود» را منتشر می کند

Admin 6 فوریه 2017 0 نظر
کد خبر : 813652
بازدید : 62
3 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «دراز رود» به عنوان اولین آلبوم رسمی ایمان پناهی منتشر می شود و در این هفته در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد...
متن خبر :

 

ایمان پناهی«دراز رود» را منتشر می کند
آلبوم موسیقی «دراز رود» به عنوان اولین آلبوم رسمی ایمان پناهی منتشر می شود و در این هفته در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
آلبوم «دراز رود» عنوان اولین آلبوم رسمی ایمان پناهی است که در این هفته منتشر می شود و پیش از ورود به بازار موسیقی با حضور بزرگان موسیقی محلی كشور بختیاری رونمایی می شود.
این آلبوم که قرار است ساعت ۱۵:۳۰ روزدوشنبه 18 بهمن ماه درفرهنگسرای شهرستان بروجن واقع در استان چهارمحال بختیاری رونمایی شود ، دارای 8 قطعه است که قطعات این آلبوم محلی را مهدی عالی ، آرمان موری احمدی ،بیژن حسینی و کامران بهرامی سروده اند. موسیقی و تنظیم این آلبوم بر عهده حمید توفیقی بروجنی است .
سول نشم ايل، هاي دايه دايه، دل زحمي،برگ چوگ، تكو تينا، كج بيقراري، گل سهر سر نگين ودراز رود عنوان قطعات این آلبوم محلی لری هستند.
کریم قربانی ، علی رحیمی ، پیام طونی ، مجید علیزاده ، بهمن فریادرس و… نوازندگان این آلبوم را تشکیل می دهند. همچنین میکس و مسترینگ آن نیز توسط منصور عامریان و پیام سوری انجام شده است.
عباس قنبری خدیوی از پژوهشگران و اساتید دانشگاه فرهنگيان تهران بزرگ ميباشد ،در مورد این آلبوم طی یادداشتی آورده است: این آلبوم برگ زرینی برای موسیقی بختیاری است که با طرحی نو و شیوه ای زیبا کام جان را می نوازد.
وی در این یادداشت درباره ایمان پناهی نوشته است: خواننده این آلبوم خلق این اثر را نوعی ادای دین به موسیقی محلی و حفظ اصالت خود می داند و امیدوار است که مورد پسند عموم قرار بگیرد . بدینوسیله از همه دوستداران موسیقی دعوت به عمل می آید که در این مراسم رونمایی حضور نمایند و باعث دلگرمی هنرمندان این آلبوم محلی شوند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها