جشن امضاء آلبوم «دوباره عشق» در شهر کتاب فرشته برگزار شد
نویسنده خبر : Admin

جشن امضاء آلبوم «دوباره عشق» در شهر کتاب فرشته برگزار شد

Admin 6 فوریه 2017 0 نظر
کد خبر : 813666
بازدید : 126
27 پسند
خلاصه خبر : در این مراسم که از ساعت 16 روز جمعه آغاز شد، ابتدا محسن‌ رجب‌پور مدیر عامل موسسه ترانه شرقی و حامد همایون صاحب اثر «دوباره عشق» در خصوص شروع همکاری‌شان و مراحل تولید آلبوم «دوباره عشق» صحبت کردند...
متن خبر :

 

جشن امضاء آلبوم «دوباره عشق» حامد همایون عصر روز جمعه 15 بهمن‌ماه با حضور حامد همایون، محسن رجب‌پور، اهالی رسانه و جمع کثیری از مخاطبان موسیقی در شهر کتاب فرشته برگزار شد.

 

در این مراسم که از ساعت 16 روز جمعه آغاز شد، ابتدا محسن‌ رجب‌پور مدیر عامل موسسه ترانه شرقی و حامد همایون صاحب اثر «دوباره عشق» در خصوص شروع همکاری‌شان و مراحل تولید آلبوم «دوباره عشق» صحبت کردند و سپس حامد همایون آلبوم «دوباره عشق» را برای طرفدارانش امضاء کرد و با اکثریت آن‌ها عکس یادگاری دو نفره گرفت.

آلبوم «دوباره عشق» شامل 6 قطعه جدید به نام‌های دیوونگی، قسمت، چه عشقی، نگاهم کن، دوباره عشق و می‌روم می‌باشد که همراه با 12 تک آهنگ حامد همایون که پیش‌تر منتشر شده بودند در یک پکیج قرار گرفتند.

سهیل حسینی، ندا حاتمی، آرزو مرجانی، محمدرضا نظری، المیرا بهشتی و مریم زاهدی ترانه‌سرایان آلبوم «دوباره عشق» هستند و سامان امامی، مسعود جهانی و سپهر شاکری نیز به عنوان تنظیم‌کننده در این آلبوم ملودی‌های حامد همایون را تنظیم کرده‌اند. همچنین در این اثر میلاد درخشانی (تار، سه‌تار و باقلاما)، امیر حقیری (دف)، یاسر گرجی (کلارینت)، سامان امامی (گیتار الکتریک، اسپانیش و آکوستیک) و محمد افشانی (گیتار الکتریک) به عنوان نوازنده حضور داشتند.

«دوباره عشق»، نخستین اثر رسمی حامد همایون با 18 قطعه در روز 23 دی‌ماه در 2 نسخه معمولی و دی‌جی پک توسط شرکت ترانه شرقی و پخش هنر اول به بازار آمد و ظرف 3 هفته با فروش قابل توجهی همراه شد.

متن : نوای فارس

 

عکاس : پریا رشیدقلم

 

تمامی عکس ها در فیل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها