رونمایی و نشست خبری آلبوم صد از محمد چناری
نویسنده خبر : Admin

رونمایی و نشست خبری آلبوم صد از محمد چناری

Admin 16 فوریه 2017 0 نظر
کد خبر : 815914
بازدید : 62
0 پسند
خلاصه خبر : رونمایی و نشست خبری آلبوم صد از محمد چناری با حضور عوامل آلبوم، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و جمعی از خبرنگاران عصر چهارشنبه با تاخیر یک ساعته برگزار شد...
متن خبر :

 

تاخیر یک ساعته سد آلبوم صد شد!

رونمایی و نشست خبری آلبوم صد از محمد چناری با حضور عوامل آلبوم، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و جمعی از خبرنگاران عصر چهارشنبه با تاخیر یک ساعته برگزار شد.
محمد چناری که به تازگی به جمع خوانندگان مجاز کشور پیوسته است اولین آلبوم خودرا به تهیه کنندگی محمد ابراهیمی و به همت موسسه نوای ماهور و نشر موسیقی آوای سوته دلان روانه بازار کرده است.
در این آلبوم هنرمندانی همچون مهران عباسی، پوریا حیدری، سید محمد کاظمی و …. حضور دارند که به فروش این /البوم میتواند کمک شایانی شود.
محمد چناری در این نشست خبری که بیشتر به جشن تولید آلبوم شبیه بود گفت: از عوامل آلبوم بابت زحماتی که کشیده اند تشکر میکنم و کنار هم اتفاق های خوبی را رقم خواهیم زد. چناری که نزدیک به دوسال برای ضبط قطعات این آلبوم تلاش کرده است در ادامه صحبت هایش افزود: فضای این /البوم کاملا احساسی است و سعی کرده ایم که برای خاصبودن تنها خودکان باشیم.
محمد ابراهیمی نیز در خصوص انتشار آلبوم گفت: بعد از ده سال از انتشار اولین آهنگ محمد امسال توانستیم اولین آلبوم اش را منتشر کنیم که اتفاق بسیار خوبی برای وی میباشد و استارت خوبی برای ادامه کارهای ماست. ابراهیمی در انتهای صحبت هایش افزود: از سال /اینده و با اجراهای ارگانی محمد چناری را به جمع خوانندگان کنسرت گذار معرفی خواهیم کرد.
لازم به ذکر است که ترانه سرایانی همچون مهسا مجیدی پور، مهدی انصاری پور، پژواک انتظاری و سید محمد کاظمی حضور دارند و همچنین نام بابک صحرایی و مهدیه عرب به دلایل مبهم در این البوم به صورت خط تیره قرار گرفته است.
آهنگسازی کل قطعات بر عهده محمد چناری بوده و فقط یک قطعه را امیر علی زمانیان آهنگسازی کرده است همچنین پوریا حیدری، فردین سعادت ، ساوش وزری، شهاب اکبری و مهران عباسی به عنوان تنظیم کننده در ایم آلبوم حضور داشته اند.

 

عکاس : نیلوفر مهرابی و نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها