آلبوم موسیقی «تا روشنی ها» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم موسیقی «تا روشنی ها» منتشر شد

Admin 19 فوریه 2017 0 نظر
کد خبر : 816577
بازدید : 18
2 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «تا روشنی ها»، به آهنگسازی «فردین کریم خاوری» و خوانندگی «رضا کسروی»، منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور در دسترس مخاطبین قرار گرفت...
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی «تا روشنی ها»، به آهنگسازی «فردین کریم خاوری» و خوانندگی «رضا کسروی»، منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

«تا روشنی ها»، نام اثریست به آهنگسازی «فردین کریم خاوری» که قطعات این آلبوم حد فاصل سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ ساخته و تولید شده است و «رضا کسروی» در دستگاه های ابوعطا و دشتی، قطعات آنرا به آواز در آورده است، این مجموعه شامل ۸ قطعه به نام های «بهار دلکش»، «آواز ضربی»، «غزل»، «تا روشنی ها»، «چهار مضراب»، «یار شدم»، «قصه گیسو» و «ارغوان» است که در قالب ۵ تصنیف از ساخته های کریم خاوری و بر روی اشعار حافظ، مولانا، بدیع الزمان فروزانفر، سایه و فریدون مشیری ارائه شده و همچنین تصنیف قدیمی «بهار دلکش» -با تنظیم جدید- و دو قطعه ضربی آواز و چهارمضراب دشتی، دیگر قطعات آن می باشند.

در این آلبوم که فردین کریم خاوری علاوه بر آهنگسازی، دکلمه و نوازندگی سه تار، تارباس، سه تارباس را نیز بر عهده داشته است، مهرداد کریم خاوری (دف، تنبک، دایره)، علیرضا دریای (کمانچه)، فردین لاهورپور (نی)، یلدا نوبخت (سه تار و اسپرینگ درام) و مسعود صادقی (سه تار باس) به نوازندگی پرداخته اند و در بخش همخوانی نیز مهرداد ناصحی، یلدا نوبخت، محمدصفاجویی، زکیه بوش نگاه، مهسا حسینی و رضا هراتی کیا به هنرنمایی پرداخته و آواز کسروی را همراهی نموده اند.

صدابرداری و میکس و مسترینگ آثار برعهده محمدرضا ابراهیمی اعلم بوده که در استودیو «نی داود» انجام گرفته است. همچنین مدیریت هنری و طراحی گرافیک این مجموعه را مجید کاشانی (استودیو دفتر) عهده دار بوده و مصطفی مجیدی نصب، به عنوان عکاس با این مجموعه همکاری داشته است.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «تا روشنی ها»، به آهنگسازی «فردین کریم خاوری» و آواز «رضا کسروی» توسط پخش «رها» و نشر «نغمه ساز و آواز»، به صورت گسترده در بازار موسیقی کشور منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت خرید نسخه اصلی این اثر، آن را از مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور تهیه نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها