الیاس یالچین‌تاش : من از این استقبال گسترده ایرانیان بسیار خوشحالم
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : این اولین بار است که از سال 1977 که آژدا پکان و امل ساین در ایران کنسرت اجرا کردند، یک خواننده ترکیه برای اجرای کنسرت به ایران می رود...
متن خبر :

 

الیاس یالچین‌تاش خواننده جوان سبک پاپ ترکیه که قرار است در ماه می در ایران کنسرت برگزار کند در مورد پیشنهاد و روند اجرای این برنامه هنری به خبرنگار آناتولی گفت: من از این استقبال گسترده ایرانیان بسیار خوشحالم.

 

این اولین بار است که از سال 1977 که آژدا پکان و امل ساین در ایران کنسرت اجرا کردند، یک خواننده ترکیه برای اجرای کنسرت به ایران می رود.من در کامنت‌های زیر عکس و ویدئوهایی که به اشتراک می گذارم و در دایرکت‌های اینستگرام از هوادران ایرانیم پیام درخواست اجرای کنسرت در ایران دریافت می کنم.در پی این پیام‌ها، آقای کیان محمدی‌ها که کار برنامه‌ریزی کنسرت را انجام می دهند به مدیر برنامه من پیشنهاد کنسرت دادند و در این راستا ملاقاتهایی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران انجام گرفت.این مذاکرات هنوز ادامه دارد و تصمیم داریم در سه شهر تهران، تبریز و شیراز کنسرت برگزار کنیم.مدیر برنامه ام تا دو روز دیگر به ایران می رود تا جزئیات و کارهایی که در مورد مجوزها لازم است را به همراه آقای کیان محمدی‌ها انجام دهد.هنوز محل دقیق برگزاری کنسرت‌ها مشخص نشده اما به محض اینکه مشخص شود از شبکه‌های اجتماعی آن را اعلام خواهم کرد.از شبکه اجتماعی با موزیسین‌های ایرانی زیادی تماس داشتم. آنها خیلی با استعداد و قابلیت هستند.
به نظر من ایران یک کشور کهن با سابقه تاریخی دیرینه ای است و مردم ایران همیشه هنردوست و هنر پرور بودند.
شاید در آینده با یک خواننده ایرانی هم‌خوانی انجام دهم اما برای این کار ابتدا باید فارسی یاد بگیرم. مردم ترکیه و ایران یکدیگر را خیلی دوست دارند و من خوشحال می شوم با خواننده ای ایرانی که فرکانسهایی نزدیک داشته باشیم همخوانی کنم.
مردم ایران و ترکیه همدیگر را خیلی دوست دارند و ما خیلی دوست داریم که بتوانیم بیشتر در ایران کنسرت برگزار کنیم.
این اولین بار است که برای شنوندگانی که زبانشان ترکی نیست و حتی شاید خیلی از آنها ترکی بلد نباشند کنسرت خواهم داد و این موضوع برایم بسیار بسیار هیجان انگیز است.
من در مقابل جمعیت خیلی زیاد کنسرت دادم و به دلیل اینکه مدتهاست این کار را انجام می دهم هیجان خود را می توانم مهار کنم اما باور کنید این بار خیلی هیجان‌زده ام.
من تاریخ ایران را می‌دانم و خیلی علاقه دارم که در این کنسرت شهرهای تاریخی ایران را بگردم.
این برای من افتخار بزرگی است که توانستم با هنر موسیقی مردم کشوری که به زبان دیگر صحبت می کنند را تحت تاثیر قرار دهم و آنها ترانه های من را گوش کنند.
– امیدوارم هرچه زودتر پروسه اخذ مجوز و دیگر تدارکات حل شود
من از اینکه می خواهم در ایران کنسرت برگزار کنم بسیار خوشحالم و امیدوارم که هرچه زودتر پروسه اخذ مجوز و دیگر تدارکات حل شود تا بتوانم در این کشور کنسرت برگزار کنم.
از اینجا به هوادارانم می خواهم بگوییم که منتظرم باشید، با موسیقی باشید. به امید دیدار در نزدیکترین زمان.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها