عاشقانه با صدای ماهان منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

عاشقانه با صدای ماهان منتشر شد

Admin 5 مارس 2017 0 نظر
کد خبر : 823868
بازدید : 20
2 پسند
خلاصه خبر : ماهان تازه ترین اثر خود را با نام عاشقانه در دسترس مخاطبین موسیقی قرار داد...
متن خبر :

 

عاشقانه با صدای ماهان منتشر شد
ماهان تازه ترین اثر خود را با نام عاشقانه در دسترس مخاطبین موسیقی قرار داد.
آهنگ قبلی ماهان تصویر روی آب نام داشت و در عاشقانه ترانه ای از بابک صحرایی خوانده که ملودی آن ساخته مرتضی لطفی است و بهتاش زرین آن را تنظیم کرده. گفتنی است مهدی خیرخواهی نیز آن را میکس و مستر کرده است. کیان دارات نیز به عنوان نوازنده در این اثر حضور دارد.

ماهان در گفت و گوی تازه خود با سایت های خبری گفت: سال پر کاری نداشتم و تنها سه قطعه منتشر کردم. عاشقانه آخرین اثر منتشر شده من در سال جاری است و در سال آینده با امیرعباس حسن زاده، کیانا ناطقی، پریسا سیر و سینا درخشنده و همکاری خواهم کرد. امیدوارم سبک موسیقایی من روند خودش را ادامه دهد و مورد توجه مردم قرار بگیرد. این را هم بگویم که چند اثر آماده نیز دارم که در زمان های مشخص شده منتشر می شوند.
وی همچنین در خصوص برخی مسائل این روزهای موسیقی عنوان کرد : چند قطعه آماده انتشار دارم که در زمان بندی های خاص خودش آن ها را پخش خواهم کرد. خواننده هایی که اسپانسر ندارند مسیر دشوارتری نسبت به خواننده ای دیگر طی می کنند. چالشی که خیلی ها با آن درگیر شده اند مربوط به انتشار است. هزینه انتشار این روزها از تولید هم بیشتر شده.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها