اولین آلبوم تصویری آکاپلای موسیقی ایران منتشر می‌شود
نویسنده خبر : Admin

اولین آلبوم تصویری آکاپلای موسیقی ایران منتشر می‌شود

Admin 7 مارس 2017 0 نظر
کد خبر : 824816
بازدید : 46
2 پسند
خلاصه خبر : اولین آلبوم رسمی گروه آوازی «دامور» که نخستین آلبوم تصویری به سبک آکاپلا (آواز بدون همراهی ساز) در ایران است، به زودی منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد...
متن خبر :


اولین آلبوم رسمی گروه آوازی «دامور» که نخستین آلبوم تصویری به سبک آکاپلا (آواز بدون همراهی ساز) در ایران است، به زودی منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

این اثر اولین آلبوم رسمی گروه آوازی دامور بعد از 6 سال فعالیتش خواهد بود که 10 قطعه موسیقی و کلیپ متفاوت به نام های آها بوگو (گیلکی)، کوچه لَرَ سوسَپ میشم ( آذری)، موسیقی کارتون ها (نوستالژی)، معرفی، مدارا کن (پاپ)، Sway، Adagio in Gminor Schindler’s List، Anitra’s Dance Toccata & Fugue و Symphony V دارد و بصورت دیجی پک (آلبوم صوتی به همراه آلبوم تصویری) در دو نسخه دیجیتال در فضای اینترنت (سامانه ریتمو) و فیزیکی در فروشگاه‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور منتشر می شود. قطعات این اثر که در گستره های مختلف صدایی بصورت پولی فونی (چند صدایی) برای خوانندگان تنظیم شده، همراه با افکت های صوتی و تقلید سازهای مختلف مانند درامز، گیتارباس، ترومپت، نی و دودوک بدون همراهی ساز (Acapella) می باشد.

به گفته «فراز خسروی دانش» رهبر گروه آوازی دامور، زمان انتشار اولین آلبوم این گروه اواخر فروردین ماه 96 خواهد بود و غزل اکلیلی، اهدا مصلحی، فروغ فضلی، مینا جعفری، محمود رحمانی و عطا حکاک از سولیست های این آلبوم خواهند بود که به هنرنمایی می پردازند و همچنین کلیپ های این اثر توسط «حنانه واحدی» کارگردانی شده و میکس و مسترینگ آلبوم را «نوید رهبر» بر عهده داشته اند.

شایان ذکر است که گروه آوازی دامور فعالیت رسمی خود را از سال 89 به سرپرستی فراز خسروی دانش آغاز نمود و کنسرت های مختلفی را در تهران و شهرستان برگزار نموده است. ناگفته نماند «دامـور» واژه ای پارسی و به معنای آواز نرم و لطیف می باشد که مرتبط با نوع فعالیت گروه انتخاب شده است. قطعات گروه منتخبی از موسیقی سازی و آوازی است که در شاخه های کلاسیک، جَز، محلی و پاپ اجرا می شوند. همچنین این گروه درطول مدت فعالیت خود توانسته در اولین سال شرکت در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر مقام سوم را کسب نماید و همچنین با خواننده های مطرح ایران نیز همکاری نموده است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها