«وحید تاج» به همراه گروه «نغمه ساز» تصنیف «بهار» را خواند
نویسنده خبر : Admin

«وحید تاج» به همراه گروه «نغمه ساز» تصنیف «بهار» را خواند

Admin 16 مارس 2017 0 نظر
کد خبر : 828804
بازدید : 30
1 پسند
خلاصه خبر : تصنیف «بهار» به آهنگسازی و تنظیم «محمدمهدی باطنی» با صدای «وحید تاج» و همراهی گروه موسیقی «نغمه ساز» توسط موسسه فرهنگی هنری «آموزندگان هنر تمدن» منتشر شد...
متن خبر :

 

در آستانه سال جدید؛
«وحید تاج» به همراه گروه «نغمه ساز» تصنیف «بهار» را خواند
تصنیف «بهار» به آهنگسازی و تنظیم «محمدمهدی باطنی» با صدای «وحید تاج» و همراهی گروه موسیقی «نغمه ساز» توسط موسسه فرهنگی هنری «آموزندگان هنر تمدن» منتشر شد.

وحید تاج درباره تصنیف «بهار» که در آستانه‌ی سال جدید منتشر شد، گفت: «محمدمهدی باطنی در واپسین روزهای زمستان امسال تصنیفی را در دستگاه شور، آهنگسازی و تنظیم کرد که پس از شنیدن نغمات ملودی و شعر زیبایی که خودشان سروده بودند، خواندن این تصنیف را بر عهده بنده قرار گرفت.»
تاج همچنین در مورد فضای این کار توضیح داد: «این تصنیف، با حال و هوای بهاری در وداعی با زمستان و سلامی به بهار است. خواندن تصنیف «بهار» پیوندی ویژه بین حنجره و پنجره‌ای به درون، طلب می‌کرد. واژگانی که هنوز خیسی باران‌ها و سرمای زمستان را به همراه خود داشتند بایستی در لابه‌لای نغمات و دلبری‌های خوانندگی، طوری با طنین سازهای خنیاگران گروه موسیقی «نغمه ساز» به پیوستگی می‌رسیدند که چونان طبیعت که شاخساران به استقبال شکوفه و جوانه آذین در می‌بندند، تداعی‌گر عصیانی و شوریدگی باشد.»
این خواننده همچنین گفت: «آنچه بی‌گمان می‌توانم گواهی دهم، تلاش هنرمندان این گروه و من بود که با تمام عشقمان تحفه‌ای را تدارک دیدیم که به ساحت مردم شریف، نجیب و هنرپرور ِ کهن بوم وبرمان تقدیم نماییم.»
وحید تاج در پایان و در آستانه سال جدید با یادی از استاد محمدرضا شجریان، برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.
گروه موسیقی ایرانی «نغمه ساز» در سال 1385 به جهت اعتلای موسیقی فاخر ایرانی به سرپرستی و آهنگسازی محمدمهدی باطنی و همکاری تعدادی از نوازندگان چیره‌دست تشکیل شد و تاکنون آلبوم‌های «یکسیت» و «بی‌منت می» از این گروه روانه بازار موسیقی کشور شده است و دو آلبوم دیگر را در دست تولید و انتشار دارد. این گروه همچنین تاکنون کنسرت‌های متعددی را روی صحنه برده است و در فستیوال‌های زیادی به اجرای برنامه پرداخته است.
تصنیف «بهار» با شعری از «محمدمهدی باطنی» توسط وی در دستگاه شور آهنگسازی و تنظیم‌شده است و ایرج دشتی زاده (تار)، علی‌اکبر خادم (تمبک)، پژمان صاعدی (مراژ)، اشکان مرادی (کمانچه) و وفا مصباحی (نی) اعضای گروه موسیقی «نغمه ساز» را به سرپرستی «محمدمهدی باطنی» نوازنده سنتور تشکیل می‌دهند که در تصنیف «بهار» به خوانندگی «وحید تاج» به هنرنمایی پرداخته‌اند.
گفتنی است؛ تصنیف «بهار» توسط موسسه فرهنگی هنری «آموزندگان هنر تمدن» تهیه، تولید و منتشرشده است و در ادامه می‌توانید این تصنیف را با اجازه صاحب اثر از اینجا بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها