اولين کنسرت «نيما علامه» خواننده و موزيسين جوان موسيقي پاپ برگزار شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : اين کنسرت به تهيه‌کنندگي «کورش ملفي کيان» و «اميد ميرزايي» و به همت موسسه «آواي ترنم يونا» به مديريت «محسن افشار» برگزار شد....
متن خبر :

 

خواننده آلبوم «مبارکم باشه» شامگاه 22 اسفند 1395 در سالن اريکه ايرانيان روي صحنه رفت.

 

اين کنسرت به تهيه‌کنندگي «کورش ملفي کيان» و «اميد ميرزايي» و به همت موسسه «آواي ترنم يونا» به مديريت «محسن افشار» برگزار شد.

پيش ازآغاز کنسرت، «اميد ميرزايي» مدير برنامه‌هاي «نيما علامه» روي صحنه رفت و ضمن خوش‌آمدگويي به حضار، از تأخير به وجود آمده عذرخواهي کرد.

کنسرت نيما علامه با هنرنمايي گروه نمايشي «بلک لايت لند» همراه با اجراي قطعه پرطرفدار «سخته» آغاز شد. اين خواننده پس از اجراي قطعه اول، ضمن ابراز خوشحالي از برگزاري اولين کنسرتش گفت: «بعد از 6 سال انتظار، اين لحظات براي من مثل يک خواب است. اميدوارم شب خاطره‌انگيزي با هم بگذرانيم.»

او سپس قطعه «برگرد» سرآلبومي آلبوم «مبارکم باشه» را خواند و بعد از آن سازِ گيو را در دست گرفت و قطعات «کي چشممون» و «پشيمون» زد را اجرا کرد. در ادامه علامه گفت: «مي‌خواهم قطعه‌اي را بخوانم که 8 سال پيش ساختم و مورد توجه شما قرار گرفت و فکر مي‌کنم همه آن را شنيده باشيد.» سپس قطعه «از من نگذر» را با همراهي حضار خواند.

«بيا کنارم باش»، «پشيمونم»، «روز جدايي»، «دلم تنگ تو ميشه»، «مبارکم باشه»، «مهلت» و «بخند» از جمله ديگر قطعاتي بودند که در اولين کنسرت نيما علامه به اجرا درآمدند.

علامه در بخشي از کنسرت با گقتن اين‌که «به افتخار کسي که 31 سال سر و صداهاي من را تحمل کرده دست بزنيد»، مادرش را معرفي کرد. او همچنين از پدرش زنده‌ياد «احمد علامه دهر» به عنوان يک هنرمند واقعي با توانايي‌هاي هنري مختلف ياد کرد و گفت: «خيلي دوست داشتم که امشب پدرم اينجا باشد. اما مطمدنم هرچند جسمش اينجا نيست، روحش قطعاً حضور دارد و من را مي‌‌بيند. آن‌هايي که با من همدرد هستند حال من را بهتر درک مي‌کنند.»

ياس، آرش برهاني، نريمان، ناصر زينعلي، مهران مستي، ماهان پوريان، علي معصومي، ساناز سماواتي، ايمان صفا، حامد مهدوي و… از جمله ميهمانان کنسرت نيما علامه بودند.

نيما علامه در اين کنسرت با همراهي گروه «آرپژ» به سرپرستي «محسن افشار» روي صحنه رفت.

 

عکاس : امیرحسن کی نژاد “اختصاصی گانجا موزیک”

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها