آلبوم دوازده پیشکش امام دوازدهم
نویسنده خبر : Admin

آلبوم دوازده پیشکش امام دوازدهم

Admin 16 می 2017 0 نظر
کد خبر : 834371
بازدید : 136
2 پسند
خلاصه خبر : موسسه هنر و ادبیات هلال با شعرآوا می آید آلبوم دوازده پیشکش امام دوازدهم...
متن خبر :

 

موسسه هنر و ادبیات هلال با شعرآوا می آید
آلبوم دوازده پیشکش امام دوازدهم
موسسه هنر و ادبیات هلال که تاکنون فعالیت های ارزنده ای در حوزه تولید محتوای صوتی با موضوع شعر و نوحه سرایی اهل بیت علیهم السلام انجام داده است، در تازه ترین پروژه خود در سال 96 طرح ملی شعرآوا را برگزار خواهد کرد. شعرآوا عنوانی ست برای یک سلسله فعالیت موسیقایی در حوزه دکلمه اشعار آیینی شاعران برجسته کشور است که به همت موسسه هنر و ادبیات هلال و با مدیریت پیمان طالبی از شاعران جوان کشور آغاز به فعالیت کرده است.
طالبی مسئول این طرح در خصوص کم و کیف آن می گوید : ما در این طرح قرار است برجسته ترین شاعران حوزه شعر اهل بیت (ع) در کشور را به استودیو هلال بیاوریم تا شاخص ترین شعرهایشان را که در این سال ها از رسانه ها بیشتر از همه شنیده شده اند، برای مردم دکلمه کنند. این دکلمه ها با حمایت رسانه های مختلف و در مناسبت های طول سال در قالب البوم هایی به مخاطبین شعر آیینی عرضه خواهد شد. ایده این طرح مسئول همفکری اتاق فکر موسسه هلال و در راس آنها جناب حسین فتحی ریاست این دفتر است که ارتباط بسیار نزدیکی در این سالها با شاعران آیینی داشته است.
هلال در اولین فصل از پروژه شعرآوا و به مناسبت ایام نیمه شعبان و ولادت حضرت بقیه الله (عج)، البوم صوتی دوازده را منتشر خواهد کرد. طالبی در این خصوص می گوید : البوم دوازده، عرض ارادت شاعران به ساحت امام دوازدهم است و دوازده قطعه دارد. اشعار این البوم توسط خود شاعران دکلمه شده و انتخاب موسیقی و نظارت بر ضبط پروژه نیز به عهده دکتر محسن جلیلی از برجسته ترین اساتید حوزه موسیقی در کشور بوده است. تمامی قطعات این البوم در استودیو هلال ضبط و آهنگسازی شده اند. از جمله شاعرانی که در البوم دوازده حضور دارند می توان به استاد یوسفعلی میرشکاک، استاد حمیدرضا شکارسری، محمود حبیبی کسبی، وحید قاسمی و … اشاره کرد.
گفتنی ست البوم دوازده از طریق سایت beeptunes.com در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

 

تیزر آلبوم دوازده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها