تک آهنگ “دوری” با صدای ماکان منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

تک آهنگ “دوری” با صدای ماکان منتشر شد

Admin 28 می 2017 0 نظر
کد خبر : 838225
بازدید : 22
1 پسند
خلاصه خبر : پس از حرف های ناگفته، تازه ترین قطعه موسیقایی ماکان با نام دوری منتشر شد...
متن خبر :

 

پس از حرف های ناگفته، تازه ترین قطعه موسیقایی ماکان با نام دوری منتشر شد.

 

 

ماکان در این اثر با آرش نوبری به عنوان ترانه سرا همکاری کرده و مثل گذشته بار دیگر به ملودی سازی پرداخته است. بهتاش زرین نیز تنظیم کننده این اثر است که به اعتقاد ماکان، وی هنرمندی است منعطف و با حوصله. این خواننده با تاکید بر اینکه نتیجه همکاری اش با بهتاش زرین مثبت بوده است ادامه داد: در این بازار شلوغ و سطحی این روزهای موسیقی، بهتاش از آن دسته تنظیم کننده ها است که وقت زیادی را صرف تولید اثر می کند و به فکر تمام کردن پروژه در زمان کوتاه نیست.

ماکان در خصوص ساخت ملودی ها توسط خودش گفت: قطعا هیچ خواننده ای نباید تمام آثارش ساخته خودش باشد. اما در این بازه زمانی از فعالیت هنری ام تصمیم دارم ساخته های خودم را منتشر کنم، چون در این قطعات از سوی مخاطب بازخورد خوبی داشته ام . سعی می کنم در تجربه آهنگسازی تا جایی که امکان دارد به تکرار نزدیک شوم.
این خواننده که انتشار یک آلبوم با همکاری هنرمندانی نظیر یغما گلرویی، حمیدرضا صمدی، بابک زرین و رضا تاجبخش را در کارنامه هنری اش دارد، چند تک آهنگ دیگر نیز در دست تهیه دارد که به زودی منتشر خواهند شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها