اندیشه میزبان«ملکی ها» می شود
نویسنده خبر : Admin

اندیشه میزبان«ملکی ها» می شود

Admin 7 ژوئن 2017 0 نظر
کد خبر : 847571
بازدید : 38
1 پسند
خلاصه خبر : گروه موسیقی محلی «ملکی ها» در تیرماه جاری و در تالار اندیشه حوزه هنری تهران روی سن می روند و به اجرای برنامه می پردازند...
متن خبر :

اندیشه میزبان«ملکی ها» می شود
گروه موسیقی محلی «ملکی ها» در تیرماه جاری و در تالار اندیشه حوزه هنری تهران روی سن می روند و به اجرای برنامه می پردازند.

 

مدیراجرایی گروه «ملکی ها» با اعلام این خبر گفت: خانواده ملکی تحت عنوان گروه «ملکی ها» در ساعت 21 تیرماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری به اجرای برنامه می پردازند.
آیدا امیری مقدم با بیان این که این گروه محلی که اولین کنسرت خود را به صورت آنلاین نیز تجربه کرده است، گفت: در این کنسرت نیز به اجرای قطعاتی از موسیقی لری می پردازد. مدیر اجرای این کنسرت آیدا امیری مقدم و نهیه کننده آن مجید فلاح پور است.
وی در ادامه صحبت های خود به معرفی اعضای گروه پرداخت و عنوان کرد: اعضای اصلی گروه ملکی ها قباد ملکی (کمانچه)، مسعود ملکی (عود)، سعید ملکی (تار)، حمید ملکی (سنتور)، وحید ملکی (سنتور)، مجید ملکی (تنبک) و رامین ملکی (دف و دهل)، استاد احسان عبدی پور(نوازنده سرنا) افزون بر برادران ملکی، نوازندگان این کنسرت هستند وخوانندگی آن نیزبر عهده رادمهر علیپور است.
امیری مقدم تاکید کرد: «ملکی ها» متشکل از هفت برادر و یک خواهر است که حدودا بیست سال تجربه در زمینه موسیقی اجرایی خود را دارد و همچنین ساختن ساز را نیزدر کارنامه خود جای داده است. ساخت سازهای مختلف از دیگر فعالیت ها و توانمندی های این گروه است که تخصص نوازندگی آن ها را نیز دارند. هم زمان با کنسرت گروه «ملکی ها» و در لابی تالار اندیشه، نمایشگاهی نیز از سازهای ساخته شده ی برادران ملکی برگزار می شود.
درباره گروه «ملکی ها» گفته می شود که این گروه به سرپرستی قبادملکی یادآور گروه «کامکارها» است و نویدبخش شکل گیری گروه خانوادگی دیگری در عرصه موسیقی و البته این بار با محوریت موسیقی لرستان است.
این گروه از سال 1387 شکل گرفته و نخستین آلبوم خود را با نام «هوای لُرسو» (یاد لرستان) با صدای حشمت رجب زاده و دومین آلبومشان را با نام «یاد پدر» با صدای رادمهر علیپور در اوایل سال 1395 منتشر کرده اند.
بلیت فروشی کنسرت ملکی ها که در ساعت 21 روز 15 تیرماه برگزار می شود از 18 خردادماه آغاز می شود وعلاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09381573809 تماس بگیرند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها