گروه موسیقی سنتی «سَنا» روی صحنه رفت
نویسنده خبر : Admin

گروه موسیقی سنتی «سَنا» روی صحنه رفت

Admin 7 ژوئن 2017 0 نظر
کد خبر : 847581
بازدید : 52
4 پسند
خلاصه خبر : گروه موسیقی سنتی «سَنا» به سرپرستی رضا پرویز زاده در تاریخ شانزدهم تیر 96 برای اجرای برنامه به تالار اندیشه حوزه هنری می رود...
متن خبر :

 

مجید فلاح پورخبر داد:
«سَنا» کنسرت می دهد
گروه موسیقی سنتی «سَنا» به سرپرستی رضا پرویز زاده در تاریخ شانزدهم تیر 96 برای اجرای برنامه به تالار اندیشه حوزه هنری می رود.

تهیه کننده این کنسرت با اعلام این خبر گفت: این کنسرت شامل بازسازیِ قطعاتی از دوره قاجار و همچنین ساخته هایی از رضا پرویززاده خواهد بود. تهیه کننده این کنسرت مجید فلاح پور و مدیراجرای آن نیز آیدا امیری مقدم است.
مجید فلاح پور ادامه داد: گروه «سَنا» در این کنسرت در دو بخش روی صحنه می رود که بخش اول دونوازی کمانچه و قانون خواهد بود. اما بخش اصلی این کنسرت در عراق و شکسته خواهد بود.
وی با اشاره به کنسرت اخیر رضا پرویززاده در همراهی با گروه موسیقی «بحرنور» گفت: گروه «سَنا» که در سال 89 تشکیل شده تاکنون با آواز مهدی امامی اجراهائی در تهران و شهرستان و جشنواره‌های خارجی داشته است.
فلاح پور درخصوص اعضای این گروه گفت: اعضای گروه «سَنا» را رضا پرویززاده(سرپرست و آهنگساز و نوازنده کمانچه)، پریچهر خواجه (قانون)، حسین حدت (عود)، شهاب الدین آذین مهر(سه تار)، دل آرام زمانی( کمانچه آلتو)، سپیده شایان راد(تنبک) و سروش بخشش(خواننده) تشکیل می دهند.
رضا پرویززاده چندین سال با استاد محمدرضا لطفی درگروه بازسازی شیدا همکاری داشته است و سه آلبوم صوتی و یک تصویری در زمینه بازسازی آثاری که بر روی صفحات موسیقی از قدیم بازمانده بود منتشر کرده است.وی همچنین آلبومی از تکنوازی های خود را منتشر کرده است و تمامی کارهای حسین خان اسماعیل زاده را نیز به اجرا در آورده است.
گروه موسیقی «سَنا» در 16 تیر96 ساعت 21 در تالار اندیشه حوزه هنری به روی سن رفته و اجرای برنامه می کند. روابط عمومی این کنسرت را مجید فلاح پور به عهده دارد و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت با شماره تلفن 09381573809 تماس بگیرند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها