توضیح بنیامین در رابطه با حواشی قطعه کبیر
نویسنده خبر : Admin

توضیح بنیامین در رابطه با حواشی قطعه کبیر

Admin 12 ژوئن 2017 0 نظر
کد خبر : 850117
بازدید : 30
2 پسند
خلاصه خبر : پس از آنکه بنیامین بهادری چند روز قبل قطعه "کبیر" را براساس فرازهایی از دعای "جوشن کبیر" منتشر کرد و متعاقب آن وزارت ارشاد در بیانیه‌ای نسبت به انتشار این تک‌آهنگ اعتراض کرد؛ او روز گذشته در یک کنفرانس خبری اینترنتی از امریکا، به شائبه‌ها و سوالات مطرح شده پیرامون این اثر پاسخ داد...
متن خبر :

 

توضیح بنیامین درباره حواشی قطعه کبیر: با مشاوران مذهبی صحبت کرده‌ام

 

 

پس از آنکه بنیامین بهادری چند روز قبل قطعه “کبیر” را براساس فرازهایی از دعای “جوشن کبیر” منتشر کرد و متعاقب آن وزارت ارشاد در بیانیه‌ای نسبت به انتشار این تک‌آهنگ اعتراض کرد؛ او روز گذشته در یک کنفرانس خبری اینترنتی از امریکا، به شائبه‌ها و سوالات مطرح شده پیرامون این اثر پاسخ داد:

برای انتشار این قطعه با برخی کارشناسان مذهبی مشورت کردم و نظر شرعی برخی از آقایان پرسیده‌ام که اگر لازم باشد حتما از آنها می‌خواهم پاسخی که آن روز به من دادند را امروز هم به شکل عمومی منتشر کنند. از آنجا که این افراد از نظر اجتماعی و مذهبی افراد معتبری هستند؛ احتمالا مردم هم حرف آنها را می‌خوانند.

فرازی که من از این دعا انتخاب کردم این معنا را دارد:‌ ای کسی که هم هوای بچه کوچک را داری و هم هوای پیرزن و پیرمرد را، و هر چیزی که در دنیا اتفاق می‌افتد با اراده تو محسوب می‌شود و به هیچ کسی غیر از تو نمی‌شود خدا گفت.

دفتر موسیقی وزارت ارشاد بیانیه‌ای منتشر کرده و طی آن گفته ما مجوزی برای انتشار تک آهنگ “کبیر” صادر نکرده‌ایم برایم جالب است که چطور به یکباره بیاینه‌ای در این زمینه صادر می‌شود و تا این حد حساسیت موضوع بالا برده می‌شود

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها