آلبوم موسیقی «ساری گلین» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم موسیقی «ساری گلین» منتشر شد

Admin 19 ژوئن 2017 0 نظر
کد خبر : 856086
بازدید : 36
3 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «ساری گلین»، اولین اثر رسمی «سهیل سلیم زاده»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای باغ مهر»، روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی خریداری و دانلود کرد...
متن خبر :

 

 

آلبوم موسیقی «ساری گلین»، اولین اثر رسمی «سهیل سلیم زاده»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای باغ مهر»، روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی خریداری و دانلود کرد.

«سهیل سلیم زاده»، آهنگساز جوان کشورمان، اولین آلبوم خود را تحت عنوان «ساری گلین» در فضایی از موسیقی فولکلور و مشتمل بر 11 قطعه بعناوین رقص یالی، بری باخ، ساری گلین، گلابتون، کوچه لره سوسپمیشم، باسقالی، لالایی، فریدم، سلیانی، آیریلیق و قره باغ، به انتشار رسانده است که این قطعات از ساخته های «آفتاندیل اسرافیل اف»، «فکرت امیروف»، «علی سلیمی»، «پولاد بولبول اوغلو» می باشند.

غالب تنظیمات و فضای حاکم بر قطعات این آلبوم ارکسترال است و سلیم زاده، موسیقی و ملودی‌های فولکلور آذری را دستمایه کار خود قرار داده است. بسیاری از آهنگ‌های این مجموعه، ملودیهای پرطرفداری است که حتی غیر آذری زبان‌ها هم از شنیدنش لذت می‌برند و شاید بی‌کلام بودن این مجموعه به این ارتباط کمک بیشتری کرده است. علاوه بر بهنام شهرکی (درامز، میکس، مستر)، ناصر رحیمی (فلوت، پیکولو)، امیر احمد راست بد (کمانچه)، سهیل سلیم زاده (ویلون، آلتو، ویولنسل، سینتی سایزر) و سینا سلیم زاده (پیانو)، چند هنرمند پیشکسوت موسیقی آذری همچون «رامیز قلی‌اف»، «اعتبار قاسم بیک» و «وحید اسداللهی» در این آلبوم حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته اند.

شایان ذکر است که آلبوم بی کلام «ساری گلین»، اولین اثر رسمی «سهیل سلیم زاده»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای باغ مهر»، منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه اورجینال این آلبوم را از مراکز معتبر فروش در بازار روز موسیقی تهیه و یا بصورت دیجیتال و قانونی از سایت «بیپ تونز beeptunes.com» خریداری نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها