کنسرت سعید شهروز – تهران
نویسنده خبر : Admin

کنسرت سعید شهروز – تهران

Admin 1 جولای 2017 0 نظر
کد خبر : 859948
بازدید : 110
23835 پسند
خلاصه خبر : "سعید شهروز "خواننده و آهنگساز صاحب سبک موسیقی پاپ کشورمان 22 تیرماه در کاخ نیاوران برروی استیج می رود.این خواننده که فعالیت رسمی و حرفه ای خود را از سال 1376 آغاز کرده است تا کنون بارهااجراهای زنده مختلفی داشته است که هر کدام از اجراهایش با استقبال بسیاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روبرو شده است...
متن خبر :

 

کنسرت بزرگ “سعید شهروز ” در کاخ نیاوران

“سعید شهروز “خواننده و آهنگساز صاحب سبک موسیقی پاپ کشورمان 22 تیرماه در کاخ نیاوران برروی استیج می رود.این خواننده که فعالیت رسمی و حرفه ای خود را از سال 1376 آغاز کرده است تا کنون بارهااجراهای زنده مختلفی داشته است که هر کدام از اجراهایش با استقبال بسیاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روبرو شده است.
در این کنسرت که اولین اجرای شهروز در فضای باز است “میلاد مجذوب” به عنوان رهبر ارکستر حضور دارد و مسئولیت مدیر اجرایی آن بر عهده “بابک شهروز” است.
قابل ذکر است که این کنسرت به صورت تک سانس در ساعت 21:30 تا 24 اجراخواهد شد.
“سعید شهروز” که تا کنون آلبوم های مختلفی از جمله “پسرای مشرقی” ، “غزلک” ، “نقره داغ” ، “جون من و جون شما” ، “گلابتون” ، “79” و… را منتشر کرده است ، در این کنسرت بیشتر تمرکزش را بر روی آلبوم “79 “و تک آهنگ ها گذاشته است.
این کنسرت به همت “موسسه فرهنگی هنری نوای غزلک “برگزار می شود.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها