«غمنومه‌ی فریدون» در صدر پرفروش های بازار موسیقی قرار گرفت
نویسنده خبر : Admin

«غمنومه‌ی فریدون» در صدر پرفروش های بازار موسیقی قرار گرفت

Admin 30 جولای 2017 0 نظر
کد خبر : 868483
بازدید : 16
1 پسند
خلاصه خبر : آلبوم «غمنومه‌ی فریدون» اثری به آهنگسازی «حسین علیزاده» و نویسندگی و کارگردانی «پیمان قدیمی» است که ترکیبی موزون از موسیقی و نمایش است و در 7 فصل به اجرا و ضبط رسیده است. اثری که در آن موسیقی در خدمت روایت درآمده و روایت، خود را با موسیقی هماهنگ می‌کند...
متن خبر :

 

 

آلبوم موسیقی و محاوره «غمنومه‌ی فریدون»، اثری از «پیمان قدیمی» با آهنگسازی «حسین علیزاده» که هفته پیش توسط «پخش و نشر جوان» راهی بازار شد، در صدر پرفروش‌های دیجیتال ایران قرار گرفته است و خرید قانونی و آنلاین آن از طریق «بیپ تونز»، امکان پذیر می باشد.

 

 

آلبوم «غمنومه‌ی فریدون» اثری به آهنگسازی «حسین علیزاده» و نویسندگی و کارگردانی «پیمان قدیمی» است که ترکیبی موزون از موسیقی و نمایش است و در 7 فصل به اجرا و ضبط رسیده است. اثری که در آن موسیقی در خدمت روایت درآمده و روایت، خود را با موسیقی هماهنگ می‌کند.

جدیدترین اثر موسیقایی «حسین علیزاده» به نوعی بازگشتی به ادبیات و موسیقی مغفول کوچه و آثار شنیداری ای از این دست است. دراین اثر بازیگران و هنرمندانی همچون «صابر ابر»، «فرهاد اصلانی»، «امیر جعفری»، «حبیب رضایی»، «آیدا شاملو»، «سیامک صفری»، «ژاله علو»، «فاطمه معتمدآریا» و زنده‌یاد «مرتضی‌ احمدی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از میان نوازندگان این مجموعه، می‌توان به «رضا عسگرزاده»، «سیامک جهانگیری»، «صبا علیزاده»، «رادمان توکلی»، «مهرداد ناصحی»، «سحر ابراهیم»، «علی رحیمی» و «حسین علیزاده»، اشاره کرد. همخوانی این اثر روایی، موسیقایی بر عهده‌ی «مهرداد ناصحی»، «شهرام رکوعی»، «راحله برزگری»، «سحر محمدی»، «آساره شکارچی»، «عامر شادمان»، «روشنک کی‌منش» و «سمیرا محسنی» بوده است.

«غمنومه‌ی فریدون» به نوعی، اپرایی ایرانی به شمار می آید که از نظر فرم تحت تاثیر میراث موسیقایی اپراهای «زینگ اشپیل» آلمان است و از نظر روایتی مشابهت‌هایی به «اپرا بوفا»ی ایتالیایی دارد. اپرایی با داستان قهرمانی و حول محور مسائل اجتماعی و بومی شده که ذهن و قلب مخاطب را موسیقی ایرانی آن می‌رباید.

پخش فیزیکی آلبوم «غمنومه‌ی فریدون» از ابتدای مرداد ماه ۹۶ توسط «نشر و پخش جوان» آغاز شد و همزمان نسخه دیجیتال این اثر در سایت «بیپ‌تونز» ارائه شد. تنها پس از چند روز که از پخش این اثر می گذرد، توانسته است به رتبه اول پرفروش‌های موسیقی در فضای مجازی دست یابد، همچنین به گفته ناشر اثر، دو هزار نسخه ویژه آلبوم نیز تا به امروز فروش رفته و به پایان رسیده است.

شایان ذکر است که تهیه نسخه فیزیکی این اثر از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی و خرید دیجیتال آن از «بیپ تونز beeptunes.com» برای علامندان مهیا است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها