برگزاری کنسرت آلبوم «نای شکسته» پس از گذشت شش سال
نویسنده خبر : Admin

برگزاری کنسرت آلبوم «نای شکسته» پس از گذشت شش سال

Admin 30 جولای 2017 0 نظر
کد خبر : 868485
بازدید : 18
0 پسند
خلاصه خبر : «امیر تفتی» خواننده موسیقی ایرانی با اعلام این خبر، عنوان کرد: «این کنسرت را با همراهی ارکستر زهی «آینه»، در دو تاریخ 13 و 14 مرداد ماه سال جاری، تقدیم هنردوستان زادگاهم، شهر یزد خواهیم کرد.»...
متن خبر :

 

 

اجرای زنده آلبوم «نای شکسته» با صدای «امیر تفتی»، پس از گذشت شش سال از انتشارش و طی دو روز از مرداد ماه سال جاری، در شهر یزد برگزار می شود.

 

 

«امیر تفتی» خواننده موسیقی ایرانی با اعلام این خبر، عنوان کرد: «این کنسرت را با همراهی ارکستر زهی «آینه»، در دو تاریخ 13 و 14 مرداد ماه سال جاری، تقدیم هنردوستان زادگاهم، شهر یزد خواهیم کرد.»

این خواننده که پس از سال 92 اجرای دیگری تا به امروز در شهر یزد نداشته است، یکی از دلایل عمده این اجرا را ثبت جهانی شهر یزد توسط یونسکو در هفته های اخیر دانست و خاطر نشان کرد که حرکت فرهنگی وی کمترین کاری است که در این راستا میتواند برای زادگاهش انجام دهد، او همچنین خاطرنشان کرد اگر این اتفاق برای هر شهر دیگری در جهان افتاده بود جشنهایی در حد ملی در آن شهر برگزار می شد ولی متاسفانه مسئولین شهر درحد یک خبر و مصاحبه اکتفا کردند.

«امیر محمد تفتی»، با اشاره به جزئیات «نای شکسته» و کنسرت پیش روی خود افزود: «این آلبوم را درسال 90 به آهنگ سازی «کیوان ساکت» و ترکیب ارکستر بزرگ منتشر کردیم. ناگفته نماند در این اجرا با همراهی گروه «ارکستر زهی آینه» به دیدار مخاطبان عزیزمان می رویم. این کنسرت در مایه دشتی، آواز بیات اصفهان و همایون اجرا خواهد شد که نیمی از برنامه قطعات انتخاب شده از آلبوم نای شکسته و مابقی هم از قطعات ماندگار و جاودانه موسیقی اصیل ایرانی می باشد. ترکیب ارکستر نیز در این برنامه متفاوت است و این امر هم باعث تنوع در آثار اجرایی خواهد بود و هم شنوندگان موسیقی ایرانی نیز از این نوع و رنگ متنوع بهره مند می گردند.»

شایان ذکر است که کنسرت آلبوم «نای شکسته» با خوانندگی «امیر تفتی»، طی دو تاریخ 13 و 14 مرداد ماه 1396 در «تالار تربیت معلم» شهر یزد، بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت این کنسرت، به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها