صد و سی و دومین اجرای احساسی بابک جهانبخش در پایتخت
نویسنده خبر : شقایق ناموری

صد و سی و دومین اجرای احساسی بابک جهانبخش در پایتخت

شقایق ناموری 19 آگوست 2017 0 نظر
کد خبر : 873074
بازدید : 106
2645 پسند
خلاصه خبر : از ۵ سال گذشته تاکنون "بابک جهانبخش" در راه درستی قدم گذاشته است که هنوز هم با پیمودن این مسیر پر فراز و نشیب هنری می تواند در جایگاه های متنوعی قرار گیرد...
متن خبر :

 

 

از ۵ سال گذشته تاکنون “بابک جهانبخش” در راه درستی قدم گذاشته است که هنوز هم با پیمودن این مسیر پر فراز و نشیب هنری می تواند در جایگاه های متنوعی قرار گیرد.

 

با انتشار آلبوم ‘من و بارون’ بابک جهانبخش فراز جاده را تجربه کرده و به خواننده ای تبدیل شد که اجراهای زنده اش بارها و بارها به تمدید می رسیدند.

این صعود با انتشار ‘اکسیژن’ ادامه داشت تا اینکه آلبوم ‘مدار بی قراری’ منتشر شد.
به گفته ی بابک جهانبخش این مجموعه می توانست معرف خوبِ این خواننده باشد،زیرا وی همیشه گفته است که خواندن آهنگ های احساسی و آرام را بیشتر می پسندد اما این مجموعه نتوانست به دل تمام مخاطبان و هنر دوستان بنشیند و همین دلیلی شد تا بابک جهانبخش تصمیم بگیرد روال گذشته را ادامه دهد و تعادل را در انتشار،میان آهنگ های شادِ عاشقانه و آرامِ احساسی رعایت کند.
شاید بتوان همین تصمیم را رمز موفقیت این خواننده برای ادامه ی مسیر حرفه ای اش دانست.
زیرا با انتشار آلبوم ‘حالم خوبه’ توانست جمع کثیری را مخاطب آهنگ های خود کند.

حال،۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ‘بابک جهانبخش’ در حالی به روی صحنه قدم گذاشت که تجربه ی ۱۳۱ اجرای زنده را در کارنامه ی هنری خود به ثبت رسانده است.
وی صد و سی و دومین اجرای خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پایتخت را با آهنگ عاشقانه ی ‘دیوونه جان’ آغاز کرد.قطعه ی دیوونه جان طی چند هفته ی اخیر منتشر شده است و می تواند به عنوان یکی از جدیدترین قطعات بابک جهانبخش شناخته شود.
همخوانی مخاطبان با این آهنگ عاشقانه شور و فضای احساسی خاصی را به سالن بخشیده بود و همین فضای احساسی باعث شد بابک جهانبخش و نوازندگان از این حس و حال خارج نشوند و این بار تلفیق دو آهنگ ‘ای دل و دوست دارم’ را برای حاضرین اجرا کنند.
در ادامه ی اجرای این قطعات وی اظهار داشت:(زمانی که نخستین تجربه ترانه سرایی فرد تبدیل به یکی از بهترین کارهای او شود اتفاق عجیبی است که جای آن را با هیچ چیز دیگری نمی توان پر کرد.)

‘طهران’ قطعه ی احساسی و در عین حال ریتمیک دیگری بود که در این شب به عنوان سومین قطعه به مخاطبین پایتخت نشین تقدیم شد.

‘تورو دوست دارم’ و ‘خاص’ با ملودی ها و تنظیم های عاشقانه قطعاتی هستند که در میان دیگر آهنگ های مجموعه ‘حالم خوبه’ جایگاه ویژه تری میان هواداران جوان بابک جهانبخش پیدا کرده اند.
هنگام اجرای قطعه ‘خاص’ وی بار دیگر به این موضوع اشاره داشت که خودش اهنگ های ملایم را بیشتر دوست دارد اما به همان دلیلِ داشتن مخاطب های جوان و علاقه مند به قطعات ریتمیک سعی میکند شبِ خوبی را برای همه دوستداران رقم بزند.

کنسرت های بابک جهانبخش همیشه بر روی مداری متوازن پیش می رود و در میانه های اجرا آهنگ های احساسی در اولویت قرار می گیرند.
قطعه ی ‘اقرار’ یکی از همین آهنگ های احساسی است که شنیدن آن همراه با صدای سازهای کلاسیک توانست آرامش را با مخاطبان همراه کند.

”تو که حساسی” جدیدترین قطعه ی منتشر شده بابک جهانبخش است.
پس از گذشت ۵ سال از همکاری و همخوانی بابک جهانبخش و رضا صادقی در قطعه ی منوبارون،این دومین همخوانی این دو خواننده است که طی یک هفته ی اخیر توانسته مورد توجه و علاقه ی بسیاری قرار گیرد.
همنوازی عرفان پاشا نوازنده ی ویلن و همخوانی هواداران هنگام اجرای این آهنگ می توانست جای خالی رضا صادقی را به خوبی پر کند و احساس رضایت را برای این دو هنرمند به ارمغان آورد.

‘شاید’،’منو نگاه کن’،’راز’،’همین یه بار’،میکس دو آهنگ ‘بی تو میمیرم’ و ‘برف’ قطعات دیگری هستند که این بار با همراهی ارکستر زهی و تلفیق سازهای کلاسیک و الکترونیک،اجرای متفاوت تری را از خود به یادگار گذاشتند.

همانند سال های گذشته در میانه اجرای آهنگ ‘منوبارون’ این خواننده از رضا صادقی یاد کرده و همچنین بابت اجرای این قطعه به همراه هنرمند درگذشته مرتضی پاشایی در کنسرت شهر دبی یاد آن مرحوم را نیز زنده نگه داشت.

قطعه ی “دیوونه جان” شروع و پایان صد و سی و دومین اجرای این خواننده در پایتخت بود.

در این اجرای تابستانه که به همت شرکت اکسیرنوین و مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شده بود علاوه بر اعضای ثابت ارکستر که یاشارخسروی،بابک ریاحی پور،رضا تاجبخش،مسعود همایونی،نیما حمیدی،بهنام حکیم،مهران فرشباف،عرفان پاشا وانوشیروان تقوی آن را تشکیل می دهند جمعی از نوازندگان سازهای زهی نیز این خواننده را برای اجرایی بهتر یاری می کردند.

 

عکاس : امیرحسن کی نژاد”اختصاصی گانجا موزیک”

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها