عاشقانه های رستاک،گرمتر از گرمای تابستان
نویسنده خبر : نسیم روحانی

عاشقانه های رستاک،گرمتر از گرمای تابستان

نسیم روحانی 25 آگوست 2017 0 نظر
کد خبر : 873916
بازدید : 16
2192 پسند
خلاصه خبر : کنسرت تابستانی (رستاک حلاج) در شامگاه 18 مرداد 1396 در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.اين كنسرت كه به همت شركت آواي باران به مديريت منوچهر حسني براي دومين بار به روي صحنه مي رفت با استقبال خوب مخاطبين هميشگي رستاك برگزار مي شد...
متن خبر :

 

عاشقانه های رستاک،گرمتر از گرمای تابستان

کنسرت تابستانی (رستاک حلاج) در شامگاه 18 مرداد 1396 در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.این کنسرت که به همت شرکت آوای باران به مدیریت منوچهر حسنی برای دومین بار به روی صحنه می رفت با استقبال خوب مخاطبین همیشگی رستاک برگزار می شد.

کنسرت با قطعه “گردنبند” آغاز شد.

بعد از آن به ترتیب قطعات:
هوایی، جوون مرگ، وقت خواب، زیباتر، فوق‌العاده، پاییز سال بعد، بی دلیل، شرابی، نسکافه، دانشگاه، میبخشمت، عشق، یه صداهایی، غلط، ته سیگار اجرا شد.

همچنین رستاک قطعه ” شرابی” را پر مخاطب ترین آهنگ خود میداند و یک قطعه جدید که در صفحه اینستاگرام شخصی خود گذاشته بود را اجرا کرد،وی هنوز برای این قطعه نامی درنظر نگرفته است.

از چهره های سرشناس این برنامه که با حضورشان سالن را تابسانی تر کردند:
حسین قیاسی، میثم یوسفی، محسن خلیلی، کامران تفتی، سعید زمانی، آرش محرابی، حامد صنیفی، آبان حبیبی، افشین مقدم بودند.

رستاک قطعه” یه صدا هایی” را تقدیم به مرحوم تازه پرکشیده (ناصر فرهودی) کرد.

گروه ارکستر رستاک را در این اجرا اشکان دباغ(رهبر ارکستر رستاک)، پیمان جوینده(پیانو)، بهرنگ معتمدی(ویلنسل)، وحیدقاسمی(پرکاشن)، آرتورآواساییان(ساکسیفون)، شروین شهبازی(گیتارکلاسیک)، سیناپرتوی(درامز)، مجیدپروریان(گیتاربیس) ،خشیارجوزی(گیتارالکتریک)، مهدی آقازاده(گیتار)، اشکان دباغ(کیبورد) تشکیل میدادند که با هماهنگی نسبتاً خوبی توانستند شب قابل قبولی را در اجرا سپری کنند.

شایان ذکر است که این کنسرت نیز همانند اکثر اجراهای پاپ این روزهای موسیقی کشور با نیم ساعت تاخیر آغاز شد که امیدواریم با در نظر گرفتن حقوق مخاطبان و احترام به حضور آن ها دیگر شاهد اینگونه مشکلات زمانبندی در کنسرت ها نباشیم.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها