آلبوم جدید چارتار روی صحنه برج میلاد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم جدید چارتار روی صحنه برج میلاد

Admin 30 آگوست 2017 0 نظر
کد خبر : 875953
بازدید : 20
5556 پسند
خلاصه خبر : جدیدترین اجرای گروه چارتار در حالی در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه رفت که از چندین روز قبل از اجرای برنامه تمامی بلیط های آن به اتمام رسیده بود...
متن خبر :

 

آلبوم جدید چارتار روی صحنه برج میلاد

 

جدیدترین اجرای گروه چارتار در حالی در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه رفت که از چندین روز قبل از اجرای برنامه تمامی بلیط های آن به اتمام رسیده بود.
چارتار که این روزها به شدت در گیر و دار انتشار آلبوم جدید است،برای اجرای این برنامه مجموعه ای از قطعات پرطرفدار خود به همراه چند قطعه از آلبوم در راه انتشار خود را در نظر گرفته بود که با استقبال بی سابقه هواداران این گروه نیز مواجه شد.

از نکات بارز این برنامه میتوان به هماهنگی مثال زدنی گروه نوازندگان،تنظیم دوباره و کاملا متفاوت قطعات برای اجرا و از همه مهمتر حرکات خواننده در هنگام اجرا اشاره کرد.،چرا که این نکته در موسیقی روز کشور به حد چشمگیری مورد اغماض قرار میگیرد و به همین دلیل شاهد اجراهایی خسته کنده و تکراری هستیم اما در این کنسرت خواننده به شکلی هوشمندانه و مفید توانسته بود با اجرایی قوی مخاطبان را با خود همراه سازد و حس واقعی موسیقی را به ایشان انتقال دهد.

امیداریم با روند پیشرفت موسیقی کشور بتوانیم بیش از پیش شاهد اجراهایی قوی تر و اتفاقاتی جدیدتر در موسیقی روز کشور باشیم.

 

عکاس : سمیرا سلیمانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها